יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

בן לאדן מאיים לחטוף ולרצוח אמריקנים

מנהיג אל קעידה, אוסמה בן לאדן, מאיים בקלטת שמע חדשה, כי ארגונו יוציא להורג כל שבוי אמריקני - אם יוציאו האמריקנים להורג בכירים מאל קעידה .טוען:אובמה הולך בעקבות בוש

אהרן שיין, י' בניסן תש"ע - 25/03/2010 18:26
קלטת חדשה מרב המחבלים - מנהיג ארגון אל-קעידה, אוסמה בן לאדן, מזהיר בקלטת חדשה כי אנשי ארגונו יוציאו להורג כל אמריקני שיתפסו, במידה וארה"ב תגזור עונש מוות על מתכנן פיגועי ה-11 בספטמבר, חאלד שייח' מוחמד ועל עוד ארבעה בכירים מאל קעידה.

"היום שבו אמריקה תקבל החלטה כזו (להוציא להורג את שייח' מוחמד), היא תקבל החלטה להרוג כל אחד מכם שנלכוד", איים בן לאדן בקלטת שמע חדשה שפורסמה על ידי ערוץ 'אל ג'זירה'.

בן לאדן כך נראה, לא מתרשם מהמחוות של אובמה כלפי העולם המוסלמי – בן לאדן תקף את אובמה "החבר שלכם בבית הלבן עדיין הולך בעקבות קודמו בנושאים חשובים רבים", אמר בן לאדן והאשים את ארה"ב ב"דיכוי האסירים שלנו שמוחזקים אצלכם, החל במוג'אהידין הגיבור חאלד שייח' מוחמד".

בן לאדן גם מאשים את קשריה של ארה"ב עם ישראל "הפוליטיקאים בבית הלבן מבצעים אי צדק כלפינו והם ממשיכים בכך. במיוחד על ידי תמיכה בישראל בכיבוש המתמשך של פלסטין", אמר מנהיג אל קעידה.

בן לאדן ביקש להזכיר לאמריקנים ממה עליהם להיזהר: "הם היו רגילים לחשוב שאמריקה שנמצאת מעבר לאוקיינוס מוגנת מזעם המדוכאים, עד שהתגובה שלנו נשמעה בבירור בביתכם ב-11 בספטמבר בעזרתו של הא-ל", הוסיף בן לאדן.

חאלד שייח' מוחמד ועוד ארבעה בכירים באל קעידה מוחזקים במחנה המעצר האמריקני גואטנמו בקובה. ממשל אובמה קיבל החלטה על סגירת המחנה והעמדתם של בכירי אל קעידה לדין אזרחי בבית משפט מקומי במנהטן. בעקבות מחאה ציבורית תקיפה, חזר בו הממשל מהכוונה לדון את הנאשמים במשפט אזרחי והם יועמדו לדין בבין דין צבאי, שככל הנראה עשוי לגזור עליהם עונש מוות.