יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

סיפוק ברשויות המקומיות

שר האוצר חתם היום עם ראשי השלטון המקומי על הסכם להגדלת מענקי האיזון שהרשויות מקבלות מהממשלה. תקציבי הרשויות יעלו מ-1.8 ל-2.6 מיליארד ש"ח

ראובן שטיין, א' בניסן תש"ע - 16/03/2010 19:20
הרשויות המקומיות נושמות לרווחה: שר האוצר יובל שטייניץ, חתם היום (ג') עם ראשי השלטון המקומי על הסכם להגדלת מענקי האיזון שהרשויות מקבלות מהממשלה, וכך הביא לסוף המחאה של הרשויות המקומיות נגד המדינה.

תקציבי הרשויות יעלו במסגרת ההסכם מ-1.8 ל-2.6 מיליארד שקלים. בנוסף סוכם כי מענקי האיזון בשנים 2011 ו-2012 יהיו על בסיס של 2.4 מיליארד שקלים, לעומת 1.8 מיליארד שקלים עד כה.

חברים במרכז השלטון המקומי הביעו סיפוק בעקבות החתימה על ההסכם החדש, שבעקבותיו הודיעו על הסרת צעדי המחאה.

"המאבק שלנו היה מאבק ענייני וצודק, ואנו מברכים את שר האוצר על המפגש הלבבי שקיים עמנו ועל שהבין את צרכי השלטון המקומי. מדובר בהישג היסטורי שיאפשר לרשויות להיערך לשנות התקציב 2011 ו-2012", אמר יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט.

כזכור, ביום רביעי בשבוע שעבר השביתו הרשויות המקומיות את השירותים העירוניים ליום אחד, במחאה על הקיצוץ הממשלתי במענקי האיזון.