יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

"אין תזמון מתאים או לא מתאים"

בסיור שערך ברמת שלמה אמר ח"כ דנון: "אם נקפיא את הבנייה אפילו לשעה אחת כל יום, יהיה כאן ביקור של בכיר אחר וכל יום תהיה סיבה למה לא לאשר בנייה בירושלים"

ראובן שטיין, כ"ד באדר תש"ע - 10/03/2010 19:13
מספר חברי מועצת עיריית ירושלים סיירו היום (ד') יחד עם ח"כ דני דנון מהליכוד בליווי תושבים, בשכונת רמת שלמה בירושלים.

ח"כ דנון ביקש לערוך סיור בשכונה על רקע הדיון הציבורי סביב הרחבת השכונה, לאחר שגורמים פלסטינים הגיבו כי מדינת ישראל תוקעת מקל בגלגלים המקרטעים של "שיחות הקירבה".

במהלך הסיור אמר דנון כי "אנחנו בתוך ירושלים, ואני רוצה לומר לראש הממשלה שיהיה חזק, אנחנו תומכים בך, תמשיך לבנות בירושלים. יש לנו זכות לבנות בכל מקום בעיר".

לדבריו, "אין תזמון מתאים או לא מתאים. הפלסטינים מנסים לעשות מעשי עורמה כך שכל החלטה מקומית תהפוך להיות החלטה מדינית ואסור ליפול ברשת שלהם. אם נקפיא את הבנייה אפילו לשעה אחת כל יום, יהיה כאן ביקור של בכיר אחר וכל יום תהיה סיבה למה לא לאשר בנייה בירושלים".

יעקב הלפרין, חבר מועצת העירייה מטעם 'יהדות התורה', אמר כי "הקולות שנשמעים הם קולות של 'מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו'. צריך ללכת בקו שהלכנו בו עד היום. זאת מדינה דמוקרטית והיא לא עשתה דבר בחטף".

חבר בוועדת התכנון והבנייה המחוזית וחבר מועצת ירושלים, עורך הדין יאיר גבאי, אמר כי "מדינת ישראל דמוקרטית ואנו דואגים גם למיעוט הערבי. אוי לנו אם נקדם או נדחה דיון לפי הגעתו של אישיות חשובה ככל שתהיה. אם כך יהיה, אנה אנו באים".