יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ביידן לפרס: "איראן מבודדת יותר מאי פעם"

סגן הנשיא האמריקני החל את ביקורו בארץ. הבוקר נפגש עם נשיא המדינה שמעון פרס. השניים דנו בנושא המדיני ובנושא הגרעין האיראני. ביידן טען כי "איראן מבודדת יותר מאי פעם". הנשיא קרא לפעול נגד איראן ולבודד את נשיא איראן אחמדינג'אד

אהרן שיין כ"ג באדר תש"ע - 09/03/2010 11:31
סגן נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, החל את ביקורו הרשמי בישראל. הבוקר נועד סגן הנשיא האמריקני עם נשיא המדינה, שמעון פרס. במהלך הפגישה אמר ביידן לנשיא המדינה כי "אירן מבודדת יותר מאי פעם גם בזירה הפנימית וגם בזירה הבינלאומית. העם האירני עצמו נוקט סנקציות מוסריות כלפי המשטר בטהרן. ארצות הברית רואה עין בעין עם ישראל את צרכי הביטחון שלה",  אמר ביידן.

ביידן גם התייחס לתחילת המגעים בין ישראל לפלסטינים בסגנון 'שיחות הקרבה'. ביידן אמר, "אני מקווה שהשיחות הלא ישירות הן אמצעי דרכו ניתן יהיה להתגבר על אי האמון שהצטבר עם השנים. אם מתבוננים על המתרחש באזור, ניתן לראות שנקודות ההסכמה בין הצדדים גדולות מהמחלוקות".

בשיחתם הדגיש נשיא המדינה, שמעון פרס, את נחיצות הפעילות נגד איראן: וקרא לבידודו של נשיא איראן אחמדינג'אד "לא יכול להיות שהוא מתקבל באו"ם וצועד כגיבור על שטיחים אדומים בעולם", אמר נשיא המדינה.

כפי הידוע, ביידן אמור לדרוש מישראל במהלך ביקורו שלא לבצע מהלך צבאי כנגד איראן בלא לקבל את הסכמתה של ארה"ב לכך.

בשעות הצהריים אמור ביידן להיפגש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. פגישתם אמורה לעסוק בנושא המדיני ובתכנית הגרעין של איראן. מוקדם יותר פורסם כי בכוונת נתניהו לדרוש עצירת ייצוא דלק מזוקק לאיראן.