יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

יום רביעי - שביתה ברשויות

יותר מ-120 ראשי רשויות השתתפו היום באסיפת חירום בתל אביב. פה אחד החליטו כי הם יוצאים למאבק נגד הממשלה. יום רביעי הבא: שביתת אזהרה בת יום אחד

ראובן שטיין, י"ח באדר תש"ע - 04/03/2010 18:25
באסיפת חירום שקיימו היום (ה') ראשי הרשויות המקומיות בתל אביב, החליטו כולם לצאת למאבק בממשלה, במחאה נגד הקיצוץ הדרמטי בתקציבי החובה הממשלתיים.

יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט, אמר כי :"ניסינו בכל כוחנו למנוע את היציאה למאבק אך הממשלה לא הותירה בידינו ברירה. החינוך ייפגע קשות, שרותי הרווחה מקוצצים, מחירי המים מאמירים- והאזרחים משלמים את המחיר".

המאבק משותף לכל 255 הרשויות המקומיות, כולל פורום 15 הערים הגדולות. בישיבה נכחו למעלה מ-120 ראשי רשויות והתקיימה הצבעה על יציאה למאבק, לאחר מיצוי ההידברות בין ראשי השלטון המקומי לממשלה במשך שבועות ארוכים ללא תוצאות. ההחלטה, כמה לא מפתיע, התקבלה פה אחד.

ביום רביעי הקרוב תתקיים "שביתת אזהרה" בת יום אחד בכל הרשויות המקומיות, במהלכה לא תתקיים קבלת קהל, לא תיאסף אשפה ולא יינתנו שירותיים עירוניים. הכל, כמובן, רק עבור התושבים.