יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

גרמניה: דרכון ראש הכולל המופיע ברשימת המחסלים היה מקורי

דרכונו של ראש הכולל מבני ברק שהופיע ברשימת המחסלים בדובאי היה אמיתי, טוענות הרשויות בגרמניה, שפתחו בחקירה מקיפה בעניין. המשפחה: הדרכון אמריקאי

יהודה שפיגל, ו' באדר תש"ע - 20/02/2010 21:15

דרכונו של הרב מיכאל בודנהיימר היה אמיתי לחלוטין: כך לדברי העיתון הגרמני "דר שפיגל". על פי  הדיווח, הרשויות בגרמניה פתחו בחקירה לאחר שהתברר כי בניגוד לדרכונים הבריטיים, הדרכון הגרמני של הרב בודנהיימר, בו נעשה שימוש בעת החיסול בדובאי, היה מקורי ואמיתי לחלוטין.

עוד באותו עניין:

אנשי פת"ח חשודים בסיוע לחיסול



הרב בודנהיימר הינו תלמיד חכם מפורסם, מרביץ תורה וראש כולל, המתגורר בעיר בני ברק. בשבוע שעבר גילה כי שמו נמצא ברשימת המבוקשים, בשל חיסול מחמוד אל מבחוח בדובאי.

על פי העיתון הגרמני, הדרכון הונפק בקיץ האחרון לבקשתו של הרב מיכאל בודנהיימר, שפנה לשגרירות גרמניה בתל אביב בבקשה לנפק לו דרכון גרמני בשל מוצאו בעיר קלן, והיותו נרדף בעבר על ידי הנאצים.

הדרכון של אבא שלנו אמריקאי

במשפחתו של הרב בודנהיימר מתקשים לעכל את שטף הנתונים הזורמים לעברם כבתוך חלום בלהות.  "קיבלנו הרבה טלפונים בנושא וזה סיפור ממש מצחיק" אומרים בני המשפחה, "
הדרכון של אבא שלנו הוא בכלל אמריקאי ולא גרמני, אז איך בכלל הגיע דרכון גרמני שלו לדובאי" שאלו, כששאלתם מצטרפת לרשימה ארוכה של שאלות שעדיין נותרו ללא מענה.