יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

קלינטון עבר צינתור, ישוב לעבודתו בשבוע הבא

נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון שעבר צנתור במהלך הלילה, מתאושש כעת. הקרדיולוג שביצע את הצנתור אמר כי מצבו מצויין והוא "מתהלך על רגליו וצפוי לשוב לעבודתו כבר בשבוע הבא". הנשיא לשעבר מסתובב רגלית בבית החולים וכבר מארח את בני משפחתו

חיים שפיגל כ"ח בשבט תש"ע - 12/02/2010 07:56

נשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון בן ה-63, הובהל אתמול לבית החולים "קולומביה פרסטיטיריאן", לאחר שחש כאבים בחזהו. בבית החולים נערך לקלינטון צינתור, במהלכו הוחדרו לעורק הכלילי שני 'סטנדים'. יצויין, כי לפני כחמש שנים עבר קלינטון ניתוח מעקפים.

 
הקרדיולוג, ד"ר אלן שוורץ, שביצע את הצנתור, אמר לכלי התקשורת כי ההליך שביצועו נמשך כשעה עבר בהצלחה וכי הנשיא לשעבר "מתהלך על רגליו". המנתח הוסיף עוד ואמר, כי ביום שני הוא צפוי לשוב לעבוד במשרדו. לדברי שוורץ,  בימים האחרונים חש קלינטון "אי נוחות" בחזהו ובשל כך ביצעו בו מספר בדיקות. שוורץ הדגיש כי לא מדובר בהתקף לב וכי קלינטון מקפיד על שמירת מצב בריאותי תקין.


אשפוזו של קלינטון נחשב לנושא בעל חשיבות רבה בתקשורת האמריקנית, והנושא מסוקר שוב ושוב בכל כלי התקשורת בארה"ב.


רופאו של קלינטון שהתראיין לכלי התקשורת האמריקאנית נשמע אופטימי. כך גם כלי התקשורת האמריקנים, המדווחים כי התהליך עבר בצורה חלקה. הנשיא לשעבר מסתובב רגלית בבית החולים וכבר מארח את בני משפחתו.


למרות שבסך הכל מדובר בצנתור קצר, ולא נשקפת כל סכנה לחיו של קלינטון, רואה בכך התקשורת האמריקאנית אירוע בעל משמעות דרמטית במיוחד. קבוצה גדולה של עשרות עיתונאים וצלמים מצטופפים בבית החולים ומדווחים על כל בדל התרחשות.