יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ארה"ב במצוד מחודש אחר בן-לאדן

היועץ להטחון לאומי של אובמה: ארה"ב תפתח במצוד מחודש ללכידתו של בן לאדן, שר ההגנה: אין כל מידע מודיעיני

איתן פריד כ' בכסלו תש"ע - 07/12/2009 11:02

ארצות הברית עומדת לחדש את המצוד הנערך אחר הארכי-מרצח, אוסאמה בן לאדן, מנהיגו של ארגון הטרור המוסלמי אל-קאעידה, כך אמר הלילה (ב') ג'יימס ג'ונס, היועץ לבטחון לאומי של נשיא ארצות הברית, ברק אאובמה, שאמר כי על-פי המידע הקיים, מסתתר בן-לאדן בקו התפר שבין מדינת אפגניסטאן, לשכנתה – פקיסטאן.


"הערכות מודיעין גורסות כי בן-לאדן מסתתר באזור צפון-ווזיריסטן - לפעמים בצד הפקיסטני של הגבול ולפעמים בצד האפגני", אמר גו'נס בראיון לרשת הטלוויזיה CNN. לדבריו, "בן-לאדן הוא סמל חשוב המייצג את הערכים של אל-קאעידה".


דבריו של ג'ונס עומדים בסתירה לדבריו מאתמול (א') של שר ההגנה האמריקני, רוברט גייטס, אשר אמר כי לארצות הברית כבר שנים אין מידע מודיעיני לגבי מיקומו של המבוקש מס' 1 בעולם, אשר על ראשו הובטחו 50 מליון דולרים. "אנחנו לא יודעים איפה הוא נמצא. אילו ידענו, היינו יוצאים ללכוד אותו". דברי גייטס.


לבן-לאדן מיוחסת רציחתם של 3,000 ההרוגים במתקפת הטרור על בנייני התאומים שבצעו פעילי ארגונו ב-2001.