יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

הרשות הפלסטינית: הקפאה ללא ירושלים? לא מספיק

דובר הנשיאות הפלסטינית אמר בתגובה להודעת רוה"מ כי "לא נקבל מצב שבו ירושלים לא תהיה חלק מההקפאה"

דוד שמואלי ח' בכסלו תש"ע - 25/11/2009 21:59
למרות הרצון הטוב שהפגין הערב (ד') ראש הממשלה, ברשות הפלסטינית דוחים את ההכרזה. דובר הנשיאות הפלסטינית נביל אבו רודיינה, אמר לפני שעה קלה כי חידוש המו"מ דורש הפסקה מוחלטת של הבנייה בהתנחלויות בגדה ואף בירושלים.
 
"ירושלים עבור הפלסטינים והערבים היא קו אדום שלא ניתן לחצותו, לא נקבל שום מצב אם ירושלים לא תהיה חלק מההקפאה", אמר אבו רודיינה.
 
מחזיק תיק המשא ומתן באש"ף, ד"ר סאיב עריקאת, אמר בתגובה להודעת ראש הממשלה, כי דברי נתניהו אינם מהווים התקדמות כלשהי או לחילופין התפתחות מספקת שתאפשר את חזרת הפלסטינים למשא ומתן. יועצו של אבו מאזן, נימר חמד, אמר הערב כי עמדת הצד הישראלי "אינה רצינית ואינה משכנעת".
 
למרות הדברים האמורים, ברשות מעריכים כי הודעת ראש הממשלה עשויה לחדש את המגעים בין הצדדים אשר ייאפשרו את חזרת הצד הפלסטיני למשא ומתן. על פי דיווחי התקשורת, מספר מדינות ערביות, ביניהן מצרים, דרשו בשבועות האחרונים מהפלסטינים שלא להתנות את החזרה למשא ומתן בהקפאת ההתנחלויות.
  1. 1. גם אני הייתי מגיב כך
    ביביהו 26/11/2009 10:46
    אם מי שעומד מולי הוא חלשלוש? אז למה לא לבקש עוד.