יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

אבו מאזן: "אם אובמה לא יכול, אני אצליח?"

אבו מאזן ממשיך לאיים וקובע: "אין מנהיג פלסטיני שיכול להגיע לפשרות בעניין ירושלים"

ראובן שטיין ב' בכסלו תש"ע - 19/11/2009 14:37
"ברק אובמה לא מצליח לעור את הבנייה בהתנחלויות, אז אני אצליח?", כך אמר היום אבו מאזן בראיון לתקשורת המצרית. אבו מאזן דוחה את האמירות של ישראל ושל ארצות הברית לכך שאפשר להגיע איתו להסכם, ומפצירים בו להישאר בתפקידו.

"אני עדיין פה", הוא אמר, "אני נמצא פה כבר שנים. אם הכוונות של שני הצדדים היו אמיתיות היו מגיעים איתי להסכם. אם ישראל מוכנה להתקדם בשלום, על בסיס הבנות קודמות ועל פי המתווה שנקבע במפת הדרכים - היא יכולה להגיע לכך עם כל מנהיג פלסטיני שיבוא אחריי".

"הגעתי לתפקיד הזה בעקבות החלטה של אחיי באש"ף. לא תכננתי את זה ולא בניתי את זה, ואני לא מתכוון להישאר פה לנצח. במצב המדיני הקיים ועם הסרבנות הישראלית, ובעיקר מה שקורה בהתנחלויות ובירושלים המזרחית, הכיוון הוא ברור: אין לאן להתקדם", ענה אבו מאזן לשאלה איזה צעדים יכולים הישראלים והאמריקנים לנקוט על מנת שהוא יחזור בו מהחלטתו.

בעניין ירושלים, הוא אמר כי "אין מנהיג פלסטיני שיכול להגיע לפשרות בעניין ירושלים המזרחית, מדובר בסוגייה ערבית, איסלמית ונוצרית".