יום שלישי ט' באדר ב תשפ"ד 19/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

swiffer מחולל מהפכה בנקיון בישראל!

swiffer מחולל מהפכה בנקיון בישראל!

המותג האהוב בעולם לניקוי משטחים מגיע לישראל כדי להפוך את פעולת הניקיון הביתי לקלה ונעימה יותר ולתת לנו כלים חדשים ומעולים להסרת אבק מכל פינות הבית ■ SWIFFER SWEEPER: לניקוי משטחים ■ SWIFFER DUSTER: להסרת אבק

איתמר רוזן, ה' באלול תש"ע - 15/08/2010 17:04
Swiffer (סוויפר) – המותג האהוב בעולם לניקוי משטחים מגיע לישראל. סוויפר הופך את פעולת הניקיון הביתי לקלה יותר, לנעימה יותר ומניקה לנו כלים חדשים ומעולים כדי להסיר את שכבות האבק המצטברות בכל פינות הבית. המותג סוויפר כולל בתוכו שני מוצרים: SWIFFER SWEEPER לניקוי משטחים ו-SWIFFER DUSTER להסרת אבק.

ה- Swiffer Sweeperמגיע עם מוט דו-שימושי לטאטוא וניקוי משטחים בעזרת שני סוגים של מטליות ניקוי - יבשות ולחות בעלות פטנט אמריקאי ייחודי, עימהם ניקיון הבית מעולם לא היה יעיל וקל יותר.

איך זה עובד? הודות לראש ה-Swiffer Sweeper, המסתובב במעגל שלם של 360, ניתן להגיע למקומות אשר עד היום היו קשים לגישה. כמו, למשל, מתחת למקרר, על התקרה ואפילו בפינות ובקצוות שאליהם המטאטא או המגב לא הצליחו להגיע. המוט המתלווה למוצר הינו חזק וארוך ובעל מבנה ארגונומי, המאפשר אחיזה נוחה ובאמצעותו ניתן להגיע לכל פינה.

לטאטוא – מטליות הניקוי היבשות עושות שימוש במנגנון פעולה אלקטרו-סטטי ובמארג טקסטיל מיוחד ותלת ממדי. המטליות משולבות בחריצים ושקעים עמוקים היוצרים מבנה כוורת, הלוכדים וכולאים אבק, לכלוך ואפילו שיער. המטליות היבשות של Swiffer Sweeper מנקות אבק טוב יותר מאשר מטאטא רגיל. לסיבי המטלית ציפוי מיוחד של שמן ושעווה, המשפר את לכידת הלכלוך ומאפשר תפיסה טובה יותר גם של חלקיקים גדולים (כמו פרורים).

לניקוי משטחים - מטליות הניקוי הלחות מציעות פתרון ניקוי משופר עם מארג המושך את הלכלוך ולוכד אותו עמוק בתוך המטלית. המטלית התלת-שכבתית מצוידת גם בפס קרצוף להסרת כתמים קשים, לרבות לכלוך דביק וסימנים של נעליים או גרירת רהיטים.

ב-Swiffer Sweeper אפשר להשתמש על כל משטח קשה, לרבות לינוליאום (עם שעווה או בלעדיה), ויניל, רצפות קרמיקה ופרקט (אין להשתמש על משטחי עץ שטרם עברו גימור והינם או שמנוניים או מצופי שעווה).

עם ה- Swiffer Sweeper ניתן באמצעות ראש המוט המסתובב במעגל שלם של 360 לנקות מתחת הרהיטים, מתחת למקרר, בפינות החבויות ובעצם איפה לא?!

בנוסף, אין צורך להיאבק עם היעה. המטליות היבשות מצוידות בטכנולוגיה אלקטרוסטטית אשר לוכדת וכולאת אבק, לכלוך ואפילו שערות, ואינה מזיזה אותם ממקום למקום. הלכלוך נלכד במטלית, כך שאין צורך יותר להיאבק עם היעה.

כמו"כ, אין צורך להתכופף לשפשף את הרצפה! המטליות הרטובות מצוידות בפס מחוספס ירוק להסרת לכלוך קשה וסימנים, וזאת בעזרת סיבוב פשוט של ראש המוט.

SWIFFER DUSTER - לוכד אבק מקצועי

מוצר נוסף מבית סוויפר, הוא ה-Swiffer Duster (סוויפר דסטר). מדובר במוצר שמורכב מאלפי סיבים עבים וצמריים המקיפים את המוט מכל הכיוונים, הלוכד וכולא את האבק טוב יותר ממטלית אבק ממיקרו-פייבר.

איך זה עובד?
לוכד האבק Swiffer Duster מנקה במהירות פריטים גדולים כגון שולחנות ומכשירים אלקטרוניים, וחודר בקלות גם לחללים קטנים וצפופים ולמקומות צרים כמו תריסים – שם מקום המחבוא של אבק, לכלוך וקורי עכביש.

הסיבים הצמריים של המוצר מתאימים את צורתם כמעט לכל חלל ולוכדים את האבק שבתוכו, כדי למנוע ממנו להתפזר בבית, וזאת בניגוד למטליות רגילות, המזיזות את האבק ממקום למקום.

לוכד האבק Swiffer Duster הינו בעל ידית גמישה המאפשרת תמרון רב. ניתן להשיג גם עם ידית מתארכת טלסקופית המאפשרת הגעה למקומות רחוקים (מאוורר תקרתי, פתחי אוורור של מזגנים, מדפים גבוהים וכד').

מוצרי סוויפר מהווים יתרונות נהדרים לכולם: לאוהבי הניקיון, לאלה שנלחמים באבק, להורים לתינוקות זוחלים ולאלו הסובלים מאלרגיות ומאסתמה. איתם  הניקיון היומי הופך לנוח ולמהנה יותר. הוא מעניק את האפשרות להיפרד מטרדת השימוש במטאטא ומסמרטוטים, מהסחיטות ושפיכת המים על הרצפות, ומהתחושה שזה 'אף פעם לא באמת נקי'. השימוש במוצרים מעניק  חווית ניקיון משופרת ומרנינה. בנוסף, משפחת סוויפר לוכדת את האלרגנים השכיחים במשק הבית ומקרדית האבק.