סקר: 90% מהנשים בישראל משתמשות במרכך כביסה
סקר: 90% מהנשים בישראל משתמשות במרכך כביסה
90% מנשות ישראל משתמשות במרכך כביסה, כך עולה מסקר שנערך עבור חברת 'לנור' המייצרת מרככי כביסה יחודיים. המרככים של 'לנור' מכילים מיקרוקפסולה של בושם "המתיישבת" על הבגד ומשחרר ניחוח נעים לאורך זמן
על פי הסקר שנערך ביוזמת 'לנור' נמצא, כי 90% מהנשים בישראל משתמשות במרכך כביסה בשימוש יומיומי, זאת בהשוואה למדינות אחרות כמו צרפת, גרמניה, רוסיה ובריטניה, בהן כמות השימוש נמוכה יותר ונעה בין 45% ל- 75%.
ל'לנור', סדרת מרככי כביסה מרוכזים במגוון ריחות עם טכנולוגיית מיקרוקפסולות חדשנית המעניקה רעננות שנשארת לאורך כל היום. בנוסף, ליטר אחד של 'לנור' מרוכז פי ארבעה ממרכך רגיל/מדולל.
מרכך הכביסה של 'לנור' מציע לראשונה בישראל טכנולוגיה חדשנית, המעניקה רעננות שנשארת לאורך כל היום, זאת בזכות מיקרוקפסולות של בושם "המתיישבות" על סיבי האריג ומשחררות בהדרגה ניחוח נפלא עם כל מגע.
במהלך היום, מיקרוקפסולות אלו משתחררות, בין ע"י חיבוק ובין ע"י כל מגע אחר היוצר חיכוך עם הבגד, ומאפשרות לשמור על הרעננות לאורך כל היום. חשוב לציין, כי גם אם הבגד אוחסן זמן רב בארון, טכנולוגית המיקרוקפסולות תהפוך להיות פעילה בעת מגע, עם הוצאת הבגד מהארון - ולכן תשחרר ניחוח נפלא גם אחרי זמן אחסון ממושך.
ל'לנור' מגוון רחב של ניחוחות מרוכזים וחדשניים, אשר פתחו על ידי מומחי בישום במחלקת המחקר ופיתוח של החברה, בשיתוף עם יצרני בשמים מובילים.
'לנור' מציעה את הניחוחות Spring (אביב), Summer (קיץ), Sensitive (סנסיטיב) ו-Tropical Fresh (טרופיק פרש).
את בקבוקי 'לנור' ניתן להשיג בכל רשתות השיווק המובחרות.
'לנור' 1 ליטר (כל הוריאנטים) מחיר מקסימלי מומלץ לצרכן: 19.99 ש"ח