יום שלישי ט' באדר ב תשפ"ד 19/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

סקר: 90% מהנשים בישראל משתמשות במרכך כביסה

סקר: 90% מהנשים בישראל משתמשות במרכך כביסה

90% מנשות ישראל משתמשות במרכך כביסה, כך עולה מסקר שנערך עבור חברת 'לנור' המייצרת מרככי כביסה יחודיים. המרככים של 'לנור' מכילים מיקרוקפסולה של בושם "המתיישבת" על הבגד ומשחרר ניחוח נעים לאורך זמן

איתן פריד, ח' באב תש"ע - 19/07/2010 10:25
השימוש במרכך כביסה בארץ הינו גבוה במיוחד, כך הוכח במסגרת סקר שנערך לאחרונה ע"י 'לנור', אודות הרגלי השימוש במרככי כביסה בישראל.

על פי הסקר שנערך ביוזמת 'לנור' נמצא, כי 90% מהנשים בישראל משתמשות במרכך כביסה בשימוש יומיומי, זאת בהשוואה למדינות אחרות כמו צרפת, גרמניה, רוסיה ובריטניה, בהן כמות השימוש נמוכה יותר ונעה בין 45% ל- 75%.

ל'לנור', סדרת מרככי כביסה מרוכזים במגוון ריחות עם טכנולוגיית מיקרוקפסולות חדשנית המעניקה רעננות שנשארת לאורך כל היום. בנוסף, ליטר אחד של 'לנור' מרוכז פי ארבעה ממרכך רגיל/מדולל.

מרכך הכביסה של 'לנור' מציע לראשונה בישראל טכנולוגיה חדשנית, המעניקה רעננות שנשארת לאורך כל היום, זאת בזכות מיקרוקפסולות של בושם "המתיישבות" על סיבי האריג ומשחררות בהדרגה ניחוח נפלא עם כל מגע.

במהלך היום, מיקרוקפסולות אלו משתחררות, בין ע"י חיבוק ובין ע"י כל מגע אחר היוצר חיכוך עם הבגד, ומאפשרות לשמור על הרעננות לאורך כל היום. חשוב לציין, כי גם אם הבגד אוחסן זמן רב בארון, טכנולוגית המיקרוקפסולות תהפוך להיות פעילה בעת מגע, עם הוצאת הבגד מהארון - ולכן תשחרר ניחוח נפלא גם אחרי זמן אחסון ממושך.

ל'לנור' מגוון רחב של ניחוחות מרוכזים וחדשניים, אשר פתחו על ידי מומחי בישום במחלקת המחקר ופיתוח של החברה, בשיתוף עם יצרני בשמים מובילים.

'לנור' מציעה את הניחוחות Spring (אביב), Summer  (קיץ), Sensitive (סנסיטיב) ו-Tropical Fresh (טרופיק פרש).

את בקבוקי 'לנור' ניתן להשיג בכל רשתות השיווק המובחרות.

'לנור' 1 ליטר (כל הוריאנטים) מחיר מקסימלי מומלץ  לצרכן: 19.99 ש"ח