יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מהפכה: "לאומית" תעניק טיפולי שיניים לילדים ב-272 מרפאות פרטיות

מהפכה: "לאומית" תעניק טיפולי שיניים לילדים ב-272 מרפאות פרטיות

'לאומית שירותי בריאות' מכריזה בימים אלו על מהפכה בתחום רפואת השיניים לילדים ולפיה מעתה יוכלו ילדים עד גיל 8 לקבל טיפולי שיניים ב-272 מרפאות שיניים פרטיות ברחבי הארץ

איתן פריד, י"ח בתמוז תש"ע - 30/06/2010 12:45
"לאומית שירותי בריאות" מכריזה בימים אלו על מהפכה בתחום רפואת השיניים, ומביאה את הבשורה החדשה : טיפולי שיניים בחינם—עד גיל שמונה- עם אפשרות של בחירה חופשית לטיפול בכל אחת מ - 272 מרפאות פרטיות הפרוסות ברחבי הארץ.

ההסדר החדש, מאפשר למבוטחים ליהנות מפריסה אדירה של 272 מרפאות ברחבי הארץ,  בחירה חופשית של המרפאה והרופא הרצוי ו-55 מכוני צילום.
לא עוד טיפולים במרפאת ברירת מחדל, לא עוד המתנה ארוכה לתור, אלא שירות בבחירה אישית אצל הרופא המועדף.

בנוסף, היות והשירות נעשה במרפאות עצמאיות, לאומית מפעילה פיקוח בלתי תלוי ומערך בקרה ארצי וממוחשב על מקצועיות הרופא ומחירי הטיפולים.

מ"לאומית שירותי בריאות" נמסר, כי בקרוב תורחב הזכאות לטיפולי שיניים חינם גם ללקוחות עד גיל  18 שהינם עמיתי לאומית זהב. התכנית נמצאת על שולחנו של סגן שר הבריאות, ח"כ הרב יעקב ליצמן וממתינה לאישורו.

ניסים אלון, מנכ"ל "לאומית שירותי בריאות" אומר.  "אנו גאים היום, לאחר השקעה ומאמץ רב, להגיש לציבור את סל טיפולי השיניים הטוב ביותר בישראל. בתור גוף בריאות המשקיע רבות למען קידום שירותי הבריאות בישראל, עשינו מאמץ רב בכדי להציע לציבור את הסל הטוב ביותר בעבורו. אנו  מציעים כיום ללקוחות את השירות הטוב ביותר היות והטיפול ניתן במרפאות פרטיות, המאפשרות ללקוחותינו ליהנות מבחירה חופשית בכל מקום בארץ ומזמינות תורים גבוהה ונוחה.
 
"כמו כן, בימים אלו, אנו ממתינים לאישור בקשה שהגשנו למשרד הבריאות  – להרחיב את זכאות הטיפולים עד גיל 18- לעמיתי לאומית זהב". אומר מנכ"ל לאומית

לפרטים ולקבלת מידע ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של "לאומית שירותי בריאות" בטל: 1-700-507-507 או במרכזים הרפואיים של הקופה.