יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

יומולדת חזק!*

יומולדת חזק!*

*מיקסר "קיצ'נאייד" מציין 90 שנות מצויינות, מותג מוביל לאביזרים ולמוצרי מטבח בארה"ב ומחוצה לה

איתמר רוזן, י"ג בסיון תש"ע - 26/05/2010 17:52

השנה מלאו 90 שנה לחברה הקטנה מאוהיו שהמציאה את מיקסר "קיצ'נאייד"  הראשון והפכה מאז למותג מוביל במיקסרים ואביזרי מטבח בארצות הברית ומחוצה לה. מותג המיקסרים "קיצ'נאייד", הינו מוצר מוביל בתחומו אשר משווק ב-70 מדינות ומשמש כיד ימינם של טובי השפים בעולם- כבר שנים רבות.

מיקסר "קיצ'נאייד", מצטיין בעוצמת כוח חזקה עם  מנוע של 0.5 כ"ס, יציבות בזכות מבנה מתכתי מלא,-10 דרגות מהירות, ערבול בתנועה, הנעה ישירה , פעולת 'קיפול' ועיצוב מרהיב המופיע במגוון של 23 צבעים.

תכונותיו הבולטות המתבטאות בחוזק ועוצמה, הפכו אותו למיקסר הטוב ביותר בעולם אשר משמש את מיטב השפים המובילים.

למיקסר מבנה מתכתי ומסיבי עם בסיס רחב המונע תזוזות ומקנה רמת יציבות גבוהה בזמן הפעולה, פעולה הדרגתית המונעת התזת חומרים מחוץ לקערה. מנוע אלקטרוני חדשני המעניק מגוון יתרונות: פעולה מדויקת ורבת עוצמה, צריכת אנרגיה נמוכה וכדומה.

השם "קיצ'נאייד" הומצא על ידי אחת מהנשים שעבדו בחברה, שציינה כי לא משנה מה יהיה שמו של המכשיר החדש, העיקר שהוא העזרה הכי טובה שהייתה עד כה במטבח (Kitchen Aid).

איך הכל התחיל? בתחילת המאה ה–20 הרברט ג'ונסטון, מהנדס מאוהיו, עבר במאפייה השכונתית שליד ביתו והתבונן באופה שלש את הבצק בקושי רב בעזרת כף לישה מאסיבית עשויה ברזל. ג'ונסטון החליט למצוא פיתרון לעבודת הלישה המאומצת, והמציא בשנת 1914 את המיקסר התעשייתי הראשון. המיקסר החדשני של ג'ונסטון, שהכיל 75 ליטרים, סחף אחריו רבבות של אופים מקצועיים ומאות מסעדות בתי קפה ברחבי ארצות הברית התעניינו במיקסר הענק, שהפך לשם דבר בתעשיית "הבצק".


בשנות ה-20 המיקסר החדשני נרשם כפנטנט בשל סיבובו הפלנטרי (כוכבי) בלישת הבצק, אך מה שגרם לזינוק המטאורי בפופלאריות שלו, הייתה כניסתו לתמונה של המעצב התעשייתי המוערך ארנס אגמונט.
 "קיצ'נאייד" שכרו את שירותיו של אגמונט ב-1936, כדי להעניק למעבד המזון מראה עיצובי וידידותי וזה עיצב שלושה דגמים חדשים, שזכו בפרסים על עיצוב יוצא דופן והוצגו במוזיאונים. בזכות עיצוביו החדשנייים של אגמונט, קיצ'נאייד עשה את דרכו ממפעלים ומסעדות למטבח הפרטי.


90 שנה אחרי, המיקסר של "קיצ'נאייד" משווק ב-70 מדינות ומשרת את מיטב השפים.
כיום, הוא מעיין מכשיר כל יכול, המגיע במגוון צבעים ואליו ניתן להרכיב בהברגה פשוטה מגוון אביזרים נלווים: מכשיר להכנת פסטה ורביולי, מסחטת מיץ, קוצץ לירקות, טוחן גרגרים, מכשיר לגלידה, פותחן קופסאות ועוד.

המיקסר מגיע עם קערת נירוסטה המכילה 5 ליטר, והינו בעל 10 דרגות מהירות שונות בהתאמה לסוגי מזון שונים. למוצר פעולת ערבול ייחודית ובלעדית בתנועה פלנטרית (כוכבית) המגיעה לכל נקודה בקערה ומבצעת זאת בעוצמת שקטה מיוחד.

כמו כן, המיקסר מופיע ב25 צבעים מרהיבים המוסיף רבות לקו העיצובי של המטבח.