יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מרתק: הסרת עין הרע

מרתק: הסרת עין הרע

מחשובי האברכים בבית שמש, תלמידם של מקובלים, עוסק בהכוונת האדמו"רים שליט"א בהוצאת עין הרע. איך עושים את זה? עדות מרתקת

יהונתן שילה, ב' באייר תש"ע - 16/04/2010 10:41

מובא בחז"ל שרוב הצרות הבאות על בני אדם הם כתוצאה מ"עין הרע" . לפעמים זה קורה עקב קללות או קנאה של אנשים צרי עין ולא מפרגנים, ולעיתים מהתפעלות יתירה ושבחים מיוחדים גם מידידים ואוהבים .

מובא במהר"ל (גור אריה בראשית כ"א י"ד) "רוב חולאים באים על ידי עין הרע, כדאיתא בפרק פועלים "והסיר ה' ממך כל חולי" - זו עין הרע".


ידוע שגדולי האדמו"רים בדורות הקודמים כמו הצמח צדק מחב"ד והאדמו"רים לבית בעלזא ורבים מהמקובלים היו שולחים את תלמידיהם להוצאת העין הרע ע"י עופרת. וכן ידוע שהרה"ג ר' ישראל יעקב פישר זצ"ל גאב"ד ירושלים היה שולח להסיר עין הרע בדרך זו, ועוד רבים מגדולי ישראל שליט"א.


שיטה זו להסרת עין הרע עוברת במסורת יותר מ-10 דורות  ובימינו ניתן 'להוציא עין הרע' בידי  אחד האברכים החשובים הרב מרדכי זייבלד שליט"א תלמידם של מקובלים, אשר עוסק בהסרת עין הרע, מתחים ופחדים.


הרב זייבלד נוהג על פי השיטה הנ"ל, ע"י עופרת מותכת בעת נשיאת תפילה מיוחדת.
הדבר מועיל למעוכבי שידוך, לפרנסה טובה, לשלום בית, לפחדים של מבוגרים וילדים.

עשרות סיפורים של אנשים שנעזרו על ידו בסייעתא דשמיא, נישאים סביב שמו של הרב זייבאלד, העושה זאת בברכת גדולי האדמו"רים שליט"א. בדרך כלל ישנה הרגשת הקלה מיד אחרי ההסרה.

כיצד מסירים עין הרע?

1. לפני אמירת התפילה נגד עין הרע מרתיחים עופרת בתוך מחבת של אש על הגז עד שהעופרת מותכת ונהפכת לנוזל חם.

2. הרב אומר את שמכם ואת שם האם ופסוקים מיוחדים ושופך את העופרת הרותחת לכלי מים קרים על מנת לבחון האם יש עין הרע, ולהסירה

3. אין צורך להגיע פיזית. אולם חייבים להעביר את השם ואת שם האם (ע"י שליח או בדואר)

בלי עין הרע

מבין הנושעים אצל הרב זייבאלד, אישה מהמשפחות החשובות בירושלים ששנים רבות לאחר נישואיה עדיין לא נפקדה בילדים, למרות טיפולים והשתדלות רבה.

לאחר שטופלה בהוצאת עין הרע ב"ה נפקדה.

"בשכונה מסוימת היו גניבות בלילות וכתוצאה מכך, הילדים סבלו מפחדים ולא נרדמו למרות רצונם אלא אם כן אחד ההורים נשאר ער. לאחר כמה חודשים הגיעו לטיפול להסרת עין הרע ומיד למחרת הודיעו שילדיהם נרגעו ב"ה" – מעידים על הטיפול


רבים עשו ונושעו.


ניתן להתקשר בטל 02-9919766 ולהזמין תור,  או להירשם ולשלוח  את השם.