יום שלישי ט' באדר ב תשפ"ד 19/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

תערוכת גינות 2010 יוצאת לדרך במשתלות יגור

תערוכת גינות 2010 יוצאת לדרך במשתלות יגור

תערובות שתילה לחסכון של 50% בהשקייה, דשא סינטטי צבעוני, צמחים מעוצבים, מתקני שעשועים לילדים וריהוט גן, טכנולוגיות חדישות למחשוב ובקרת השקייה וכל המוצרים והידע לגנן המקצועי והביתי

איתמר רוזן, כ"ט בניסן תש"ע - 13/04/2010 21:14
תערוכת גינות 2010, התערוכה הראשונה והגדולה מסוגה בארץ לעיצוב הגן והנוי של ישראל תתקיים במשתלות יגור בין התאריכים 15-17/4/10. במהלך התערוכה יוצגו פיתוחים חדשים בתחומי הגינון וההשקיה, יערכו הרצאות מקצועיות ותערוכות עיצוב גינות, ופרחים.

   

משתלות יגור, המרכז הגדול בישראל לתרבות הגן, מזמינות בעלי מקצוע בתחומי האדריכלות, הגינון עיצוב הנוף והתיירות וכן את הציבור הרחב, לקחת חלק בתערוכת גינות 2010 -  התערוכה המקיפה והגדולה ביותר בישראל בנושאי גינה וגן שתתקיים בין התאריכים 15-17 באפריל 2010.
בתערוכת גינות 2010 ישתתפו חברות מהגדולות בארץ ובעולם, כגון: נטפים, חישתיל, טוף מרום גולן דנאור ((scotts טרופיקלפיש, פשוט ירוק ועוד, שיציגו פיתוחים וחידושים בתחום הגינון הפרטי והמקצועי. במהלך התערוכה יוצגו הדגמות של מוצרים וציוד, ינתן ייעוץ מקצועי, ויתקיימו תצוגות כלים והרצאות. 

בין השאר יוצגו ב"גינות 2010" תערובת שתילה של חTerraCottem של חברת Verdevida המבוססות על פולימרים לחסכון של 50% בצריכת המים להשקיה, חברת פשוט ירוק תציע לשלב בגינה דשא סינטטי בצבעים שונים (כחול, אדום, לבן, צהוב) למראה מרענן וליצירת משטחים יחודיים למשחק כגון קלאס, קליעה למטרה, דמקה ואחרים, חברת נטפים תציג מערכות ניטור ובקרת השקייה ממוחשבות בשיתוף עם חברת אקווה וחברת ספרטה ספא תציב מגוון מערכות ג'קוזי וספא יוקרתיים לגינה.

כמו כן יוכלו מבקרי התערוכה להתרשם ממגמות חדשות בתחומי גינון חסכוני במים, עיצוב גינות ותאורת גן, חיפויי קרקע וריצוף, מתקני עץ לילדים ומהמגוון הרחב ביותר של מוצרים ושירותים לגינון הפרטי והציבורי המרוכז, לראשונה בישראל, תחת קורת גג אחת.

  []

התערוכה תימשך שלושה ימים: ב- 15/4/10 לקהל מקצועי בלבד, בהרשמה מראש, ובסוף השבוע שבין  16-17/4/10 תהיה התערוכה פתוחה לקהל הרחב.

גלעד יפה, מנכ"ל משתלות יגור: "אנו גאים לרכז בתערוכת גינות 2010 את כל הידע המקצועי המתקדם ביותר בתחום הגינון ולהציג בפני קהל המבקרים בתערוכה את הפיתוחים, הטכנולוגיות, המוצרים והשירותים החדישים הקיימים בשוק, בתחומי הגינון העיצוב וההשקיה. אני מאמין כי התערוכה מציעה את המידע המקיף ביותר במגוון נושאים, הן לאנשי המקצוע והן לציבור הרחב".