יום שלישי ט' באדר ב תשפ"ד 19/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

שולחנות חג וכסאות באיקאה

שולחנות חג וכסאות באיקאה

איקאה מציגה: מגוון שולחנות מלבניים, עגולים ומרובעים מעץ מלא, פורניר, מתכת וזכוכית; כסאות בגדלים שונים מעץ מלא, שילוב של בדי ריפוד, עץ ורטאן, פלדה ורטאן

איתמר רוזן, י"ז בניסן תש"ע - 01/04/2010 16:00
לרגל חג הפסח מקבלות פינות האוכל – השולחנות והכיסאות, תשומת לב מיוחדת ומשפחות רבות מחליפות או משדרגות אותן לקראת סעודות החג. באיקאה מגוון רחב של שולחנות אוכל וכסאות המיועדים להתאמה באופן עצמאי ועל פי טעם אישי. המגוון בחנות מאפשר מציאת פתרון לצרכים ומגבלות שכיחים כגון שטח, צבע וצורה.    

שולחנות:

באיקאה ניתן למצוא שולחנות במגוון מידות וצורות כגון שולחנות מלבניים, מרובעים, עגולים או אליפטיים ושולחנות העשויים מחומרי גלם שונים כמו עץ מלא או עם ציפוי פורניר או שולחנות מתכת משולבים עם זכוכית מחוסמת.

בנוסף, ניתן למצוא שולחנות עם הארכה הפונקציונאליים במיוחד בעתות חג ואירוח רב משתתפים. יתרון בולט של שולחנות אלו הוא כי ההארכות עצמן מאופסנות באופן נסתר בגוף השולחן, כך שהן ניתנות לשליפה קלה בעת האירוח ומוסתרות במהלך היום יום.

BJURSTA – שולחן אוכל, כולל 2 הארכות. עשוי: משטח עליון פורניר, מסגרת עץ אורן. גודל: א' 140/180/220 * ר' 84 * ג' 74 ס"מ. צבע: גימור שחור-חום. מחיר: 1,100 שקלים. קיים בגדלים ובצבעים נוספים.

JOKKMOKK – סט שולחן ו-4 כיסאות. עשוי עץ מלא במראה עתיק. גודל: א' 118 * ר' 74 * ג' 74 ס"מ. מחיר: 795 שקלים.

LAVER – שולחן ו-4 כסאות. משטח עליון מזכוכית מחוסמת. כסאות עם מושב/גב מפלסטיק לבן. מסגרת ורגליים מפלדה בגימור מוכסף. 545 ₪ לסט.

MELLTORP – שולחן אוכל. גימור ציפוי מלמין לבן /פלדה בגימור לבן. 395 ₪

כסאות:

בימי החג, כשהבית עמוס באורחים כסאות הופכים למצרך מבוקש. איקאה מציעה מגוון של  עשרות סוגי כסאות שונים. מחירי הכיסאות  נעים בין 59 ₪ ש"ח ל - 695 ש"ח. במגוון ניתן למצוא כסאות מעץ מלא, כסאות משולבים עם בדי ריפוד בגוונים שונים, חלקם ניתנים להסרה ולכביסה, כסאות משולבים עץ ורטאן או פלדה ורטאן. שרפרפים הניתנים להערמה לחסכון במקום וכסאות מתקפלים הניתנים לשימוש בשעת הצורך ואינם תופסים מקום.

BERTRIL - כסא ליבנה עץ מלא, חומר טבעי עמיד במיוחד. רוחב: 39 ס"מ גובה: 87 ס"מ עומק: 49 ס"מ/ מחיר: 295 ₪.

BORJE – כסא מבוק מלא. רוחב: 44, גובה: 100 עומק: 55 ס"מ. מחיר: 295 שקלים.

TOBIAS – כסא. מושב ומשענת גב גמישים.פלסטיק שקוף. 450 ₪.

HERMAN – כסא. מושב וגב מפלסטיק ומסגרת מפלדה בגימור שחור. קיים בצבעים שחור ולבן. 95 ₪.

כסאות מתקפלים החוסכים  מקום אחסון וזמינים תמיד לשימוש. לדוגמה: JEFF כסא מתקפל. מושב וגב מפלסטיק שחור ומסגרת מפלדה בגימור מוכסף. 49 ₪.
 
ניתן להשיג במחלקת פינות אוכל.