יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מאוחדת: נחנכה המרפאה במרום שיר

מאוחדת: נחנכה המרפאה במרום שיר

מנכ"ל מאוחדת במעמד הפתיחה: "למבוטחים החרדיים מגיע מלוא הזכויות מאוחדת לא תהסס לעשות הכל כדי לממש זאת"

איתמר רוזן י"ב בכסלו תש"ע - 29/11/2009 14:03

במעמד רבנים, אישי ציבור, ראש עיריית בני ברק וסגניו, ראשי מאוחדת, רופאים ומוזמנים נחנכה מרפאת מאוחדת בשכונת מרום שיר, בבני ברק. בקביעת המזוזה בדלת הכניסה הראשית למרפאה נתכבד הגאון הרב שלמה בן שמעון, חבר ביה"ד הגדול ומרבני השכונה, כשלצידו הרב ירחמיאל בויאר יו"ר הנהלת מאוחדת ומר שמואל מועלם מנכ"ל מאוחדת.


לאחר קביעת המזוזה השמיעו דברי ברכה רבני השכונה. הגאון הרב שלמה בן שמעון, חבר בית הדין הגדול, התעכב בדבריו על הפסוק "כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים לך" אם-כן, לכאורה הסיום כי "אני ה' רופאיך" מיותר, אם אין מחלה מה צורך יש ברופא. ההסבר הוא, שהרופאים נועדו לא רק לרפא חולים אלא להורות את דרך הבריאות ולהטמיע אורח חיים בריא בקרב הציבור. הביע בטחונו, שמאוחדת תדע להתאים את השרות ואורחות המרפאה לאופי תושבי השכונה ועיר התורה. הגאון הרב ישראל מרמורש, מרבני השכונה, אמר בדבריו כי הרופאים ואנשי הצוות המקצועי צריכים להיות חדורים בתודעת שליחות שהם ממלאים את שליחותו של הבורא שנתן רשות לרופא לרפא וכל זאת מתוך הרגשה של אחדות ואחריות. "מאוחדת כשמה כן היא – ואנשי הצוות בעבודת המסורה מאוחדים עם האחריות לבריאות המבוטחים".


בדברי ברכתו אמר הרב ירחמיאל בויאר, כי מאוחדת, יותר מכל קופה אחרת,  זכתה להיות המובילה באימון שנותן בה הציבור החרדי וזאת בגלל ההבנה והתייחסות בכל הרמות לצרכיו היחודיים של המבוטח החרדי. "שום קופה לא יכולה להתחרות במאוחדת בהתייחסותה לתת מענה אמיתי ומעשי לצרכים היחודיים של המבוטח החרדי. העובדה, שמאוחדת לא נרתעה להעמיד בראש הנהלתה אדם המזוהה עם הציבור החרדי – מעידה יותר מכל דבר אחר על מחוייבותה של מאוחדת למבוטחיה", הדגיש הרב בויאר.


דברי סיום נרגשים השמיע גיל נתן מנהל מחוז המרכז והשרון שאמר, כי תודעת שליחות ומחוייבות היא המנחה את כל עובדי מאוחדת והמרפאה.


את אירוע קביעת המזוזה כיבדו בנוכחותם הרב אברהם רוזנטל רבה של אזור, הרב שמואל הלפרט, הרב רפאל פנחסי מזכיר מועצת חכמי התורה, הרב מנדל אייזנברג סגן ראש העיריה, ראשי אגפים בעיריית בני ברק, ראשי קופת חולים מאוחדת, רופאים בכירים מהמרכזים הרפואיים בגוש דן, עובדי מרפאות מאוחדת בבני ברק וקהל מוזמנים. בין הנוכחים במעמד הייתה, האחות שרה נתן, "אחות שרה", ילידת בני ברק, ששימשה במשך עשרות בשנים כאחות במרפאת מאוחדת בבני ברק והצטיינה במסירותה לבריאותם של תושבי העיר. הינחה הרב משה כהן, סגן מנהל מחוז המרכז והשרון ומנהל מרפאות מאוחדת באלעד.


מרפאת מאוחדת "מרום שיר" במרכז רייסדור בניהולה של גב' מ. רוזנטל, מצטרפת לשלוש המרפאות האחרות  של מאוחדת  בעיר.  במרפאה  ניתנים שרותי רפואה מגוונים כאשר על צוות הרופאים נמנים רופאים בעלי מוניטין בתחומם, הממלאים תפקידים בכירים במרכזים הרפואיים המובילים בגוש דן.