יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

פקחי עיריית בני-ברק יכוונו את התנועה

הפקחים יוכשרו בקורס להכוונת תנועה, בשיתוף עם המשטרה

משה שוורץ כ"ו באייר תשס"ט - 20/05/2009 18:49
דגש מרכזי בתפקידם של פקחי החנייה בעיריית בני-ברק יושם, מכאן ולהבא, על הזרמה סדירה של תנועת כלי-רכב בצירים מרכזיים באזורים שונים של העיר – כך הנחה ראש עיריית בני-ברק, הרב יעקב אשר, את רשות החנייה העירונית ואת הגורמים העירוניים העוסקים בתחומים אלו.
 
הנחיית ראש העיר ניתנה במסגרת פגישה רבת-משתתפים של אנשי המקצוע, שבמהלכה נידונו בהרחבה נושאי עבודת פקחי רשות החנייה כאכיפת עבירות חנייה ושדרוג תכניות עבודה, וכמו"כ קביעת נהלים מסודרים לטיפול בבקשות לביטולי דוחו"ת חנייה, בהתאם לכללים החוקיים.
 
בפגישת העבודה נטלו חלק גם הרב ישראל משה פרידמן, חבר הנהלת העירייה ומחזיק תיק מנגנון, בקרה וביצוע; הרב פנחס צברי, חבר הנהלת העירייה וראש אגף הפיקוח העירוני; רו"ח אהרון אדלר, גזבר העירייה; עו"ד שוע דהאן, התובע העירוני; מר שלום שמעון, מנכ"ל החברה הכלכלית העירונית; מר יוסף ויכסלבוים, עוזר בכיר לרה"ע; מר מוריס בוחבוט, מנהל מח' פיקוח על החנייה וגב' חיה רייך, מנהלת מדור חניה.
 
במסגרת תכנית עבודה, שהגיש מר שלום שמעון, מנכ"ל החברה הכלכלית ורשות החנייה לאישורו של ראש העיר הרב יעקב אשר, הודגש, כי כדי לאפשר הזרמת תנועה ברחובות ראשיים לא די בשיפור ובשדרוג פיזיים, כפי שבוצעו, לדוגמא, ברחובה הראשי של העיר – רחוב רבי עקיבא, וזאת, לא אחת, בשל חנייה בלתי חוקית, ולעתים אפי' פרועה, הגורמת לפגיעה בזרימת תנועת כלי-הרכב.
 
כדי להתמודד עם תופעה זו ברחובות כרבי עקיבא ורחובות נוספים כרחוב הרב כהנמן, ע"י מתחם "פיקנטי" ורחוב שלמה המלך באזור אולמות השמחה סוכם על שימת דגש ראשוני לזרימת התנועה באורח סדיר ובסדר-עדיפות הקודם לאכפיתן של עבירות תנועה, ולצורך זה יוכשרו הפקחים בקורס להכוונת תנועה, בשיתוף עם אגף התנועה הארצי של המשטרה.
 
חלק נכבד מישיבת העבודה הוקדש לרפורמה מקיפה בטיפול בבקשות לביטול דוחו"ת חניה. ראש העיר שב והדגיש, כי המוטו המרכזי וכמטרה מרכזית הינו שיפור איכות השירות לתושב. ראש העיר פנה לרשות החניה לעמוד בקריטריונים של בדיקת הבקשה באופן ענייני ותוך התחשבות מירבית בתושב במסגרת מגבלות החוק ושליחת תשובה מהירה ומסודרת. "אין לאפשר מצב", קבע רה"ע, "שבו תושב שלח ערעור, ובטרם קיבל תשובה מופעלים כנגדו הליכי גביה".
 
כדי לרכז את הפניות ולאפשר בקרה מסודרת ועקבית של איכות ומשך הזמן לטיפול בבקשות, סוכם לרכז את הטיפול בבקשות לדוחו"ת חניה בידי מספר גורמים בלבד. בהתאם לכך הוחלט כי הגורמים המוסמכים לקבלת בקשות לביטול דו"ח או הפחתתו וטיפול בהם יהיו לשכת רה"ע, לשכת מ"מ רה"ע, לשכת מחזיק תיק החנייה והנהלת רשות החנייה.
 
בהתאם לתכנית שגובשה תעודכן רשות החניה מבעוד מועד לגבי כל בקשה שהוגשה לביטול או הפחתת דוחו"ת חניה. רשות החניה תעכב את ההליכים כנגד הדו"ח שבעטיו הוגשה הבקשה, ובמקביל תצרף לבקשה את פירוט העבירה שבגינה ניתן הדו"ח וכן תצורף תמונת העבירה. החומר המסודר יועבר לתובע העירוני להחלטתו ולאחר מכן תישלח ע"י רשות החניה תשובה מסודרת ומהירה לפונה.
 
בסיום הישיבה אמר רה"ע כי אין לו ספק שההנחיות החדשות תשפרנה לאין הכר את השירות לתושב ותאפשרנה בקרה הדוקה על איכות השירות ומהירות התשובה לתושב. "התושב זכאי לשירות הטוב ביותר אותו אנו מסוגלים לתת", אמר רה"ע, "ואנו נדאג שהתושב יקבל את השירות המגיע לו".