יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

ביקור שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס בעיר אשקלון

שר הבינוי והשיכון, ר' אריאל אטיאס וצוות משרדו סיירו באשקלון. השר ביקר במוסדות "מעיין חיים ושלום" בראשות סגן שר האוצר, 'ר יצחק כהן. בהמשך נפגש עם ראש העיר בני וקנין ודיווח על תכנית חדשה לבניית 1,136 יח"ד באשקלון

יוסי בלוך, ג' בתמוז תש"ע - 15/06/2010 18:06
שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס וצוות ממשרדו וממינהל מקרקעי ישראל ביקרו אמש (ב') באשקלון יחד עם ראש העיר בני וקנין. 

השר אטיאס פתח את הסיור בביקור במוסדות "מעיין חיים ושלום" באשקלון, שבראשות סגן שר האוצר הרב יצחק כהן. השר שיבח את הצוות על עבודת הקודש החינוכית והרוחנית במוסדות.

הסיור בעיר התמקד במספר שכונות בעיר ובפני השר ופמלייתו הוצגו הבעיות במבני השיכונים השונים ברחובות כמו דוד רזיאל וחננאל בשכונת רמת אשכול והבניינים הישנים בשכונת שמשון.

לאחר מכן נערכה תצפית על שכונת האגמים בה מתוכננים שיווקים מאסיביים של אלפי יחידות דיור חדשות, ונשמעו הסברים על התכנון הייחודי של השכונה, ועל אופייה העתידי והצעדים המוצעים על מנת לקדם את שיווקה ובנייתה.

בפגישת עבודה וסיכום בלשכת ראש העיר הכריז שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס כי כבר בשבוע הבא יתפרסם שיווק גדול ומשמעותי של 1,136 יחידות דיור בשכונת אגמים, כשיווק ראשון בשכונה המתוכננת במתחם הענק. השר אטיאס שיבח את ראש העיר וקנין והודה לו על שיתוף הפעולה עמו בשיווק הקרקעות בעיר.

"נצא בשיווק בגלים גדולים ונתחיל ב-1,136 יחידות דיור. נקווה שהמחירים יהיו הגיוניים. אנחנו לא נוגעים בתכניות הבנייה ולא משנים אותן. הבנייה תהייה משולבת של בנייה גבוהה, בנייה סמי-רוויה ובנייה צמודת קרקע", אמר אטיאס.

ראש העיר הביע את אמונו בשכונה החדשה וסיפר על תכניותיו ליצירת אגם במתחם. לדברי וקנין, המחירים באשקלון נמוכים ב-30-40 אחוזים מאשדוד, ראשון לציון או רחובות, ואם רוכשים רבים יוכלו לזרום לאשקלון בזכות השיווקים החדשים, זה יקל גם על לחץ הביקושים והמחירים בערים אלה. 

השר אטיאס הבטיח לבדוק ולטפל בגגות האסבסט השבורים של כ-200 יחידות דיור בשכונת גבעת ציון, ואמר כי ככל שהשיווקים המתוכננים באשקלון יתקדמו, הם יסייעו לעיר גם בהיבט של הפניית תקציבים לטובת בעיות התשתית והשיקום הנדרש בשכונות של השכבות החלשות.