יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

אש זה לא משחק ילדים

תחת הקמפיין "אש – זה לא משחק ילדים" יוצא ארגון "עזרת אחים" במבצע ייחודי - ילדי בית שמש שיצהירו כי לא אספו עצים למדורות ל"ג בעומר יזכו בפרסים

אהרן שיין, י"ד באייר תש"ע - 28/04/2010 20:37

 

 
"אש – זה לא משחק ילדים". זהו המסר במרכזי בקמפיין שמוציא ארגון "עזרת אחים", ארגון החסד הגדול של בית-שמש, המסייע לחולים ולמשפחותיהם במגוון פעולות, זאת במטרה למנוע נפגעים מאש במדורות ל"ג בעומר.

במסגרת הקמפיין הנרחב "אש – זה לא משחק ילדים" - מתבצעות פעולות רבות של הסברה בקרב ילדי בית-שמש, באמצעות חומרי הסברה המחולקים לכל בתי התושבים בעיר, פעילות הסברה במוסדות החינוך, עלוני פרסום ועוד, אודות הסכנות הגדולות הכרוכות במשחקים באש. גולת הכותרת של הקמפיין – חוברת מהודרת הכוללת הוראות לזהירות מאש, חידונים נושאי פרסים וסיפורים לילדים. את שער החוברת אייר הצייר מוטי הלר.

יו"ר "עזרת אחים", הרב אברהם קאפ מסר כי תיערך הגרלה בקרב ילדי העיר שיצהירו כי לא אספו עצים למדורות ל"ג בעומר, ובכך למנוע נזקים גופניים קשים העלולים להיגרם ממשחקים אסורים באש.

מנכ"ל "עזרת אחים", הרב ברוך הופמן מסר, כי כחלק מההיערכות הרבה לקראת ל"ג בעומר, וכדי לאפשר טיפול מהיר ויעיל במקרים של כוויות, הוחלט להרחיב את מספר המוקדים ברחבי העיר, בהם ניתן להשיג ערכת "ברנשילד" לטיפול בכוויות, על כל צרה שלא תבוא.

סבסוד הערכות התאפשר בעקבות תרומה שהתקבלה מידידי ארגון "קרן יוסף". הערכות יימכרו במחיר שווה לכל נפש במקרה הצורך, בלא פחות מ-600 מוקדים בעיר בית-שמש.

"בכל ימות השנה אנחנו מטפלים במאות כוויות, ולקראת ל"ג בעומר, וכלקח מאירועי שנים עברו, החלטנו להציב ערכות ברנשילד ב-600 מוקדים ברחבי בית-שמש, כאשר בכל רחוב ניתן למצוא כמה מוקדים, כדי לחסוך בזמן יקר במקרה הצורך", אומר יו"ר הארגון הרב אברהם קאפ.

ערכת "ברנשליד" מיועדת לטיפול בכוויות בדקות הראשונות. החומר שבתחבושת מסייע מיידית להקלה בכאב ובצריבה, מונע צלקות ומזרז את ההחלמה במקרה של כוויות בדרגות גבוהות ממים חמים, שריפה או מחומרים כימיים. לפיכך, מומלץ להצטייד בתחבושות "ברנשילד" לכוויה ולהחזיקם בקרבת המדורה, כאשר במקרה של כוויה חלילה, יש לחבוש מיידית את הכוויה בתחבושת "ברנשילד" ולפנות לטיפול רפואי.