מקומון
ברכפלד: עצומה מאוחדת נגד מאוחדת
"שירות מאוחדת בברכפלד – מתחת לכל ביקורת", מבכים מרות מעל גבי לוחות המודעות תושבי אחוזת ברכפלד, אשר נמנעים מלארוז מטלטליהם ולעבור לקופה אחרת
הפראיירים לא מוכנים להתחלף: תושבי באחוזת ברכפלד, שלדבריהם סובלים מתת שירות בקופת חולים מאוחדת, אינם פונים לצעד הפשוט, שהוא: מעבר לקופה אחרת, כי אם מבכים מעל גבי הקירות, על כך שהם, למעשה, פשוט מדברים אל הקירות. התושבים תלו מודעות בשכונה הקוראות לציבור לבוא וללחום ב'שירות'.
במודעות שנתלו בבתי הכנסיות בשכונה נקראו התושבים "לא לסמוך על אחרים שיתקשרו, ולא לחכות שהעניין יסתדר מעצמו, (כי זה לא יקרה), "על אף שבדרך כלל השרות של 'מאוחדת' מצויין", מסבירות בטוב טעם מודעות ה'גיוס' "אך כידוע לכולנו, השירות בברכפלד מתחת לכל ביקורת, מרפאות קטנות מאוד וצפופות, תורים ארוכים מאוד, מחסור חמור ברופאים, צורך קבוע בנסיעות לסניף 'קרית ספר' לשירותים מינימאליים, במקרים רבים אין אפשרות לקביעת תור מיידי רק אחר המתנה של יום או מספר ימים, זמן המתנה ארוך מאוד למענה טלפוני, ועוד ועוד".
מארגני הקמפיין שלעת עתה איננו יודעים במדוייק האם הינו פרי מלחמה שיווקית מאת מתחריה של הקופה, שוטחים את זעמם, אשר לאחר דברים עם מבוטחים הגרים במקום, אכן אושרו במשנה תוקף: "פנינו מספר מבוטחים לדרגים הגבוהים ב'מאוחדת' ונענינו שישמחו מאוד לעזור לטפל בתלונות, אך נאמר ג"כ שלא התקבלו תלונות נוספות עד כה, ואם תתקבלנה תלונות נוספות העניין יטופל באופן יסודי".
במילים אחרות, אנחנו יודעים שהשירות לקוי, אך כל עוד לא נוכל לתייק את המסמכים ה'מרשיעים' – לא נקבל אישור לטפל...
"על כן", ממשיכות המודעות ומבקשות "מבקשים מכל אחד ממבוטחי מאוחדת באופן אישי להתקשר ולהתלונן בטלפונים המצויים בתחתית הדף או לשלוח פקס. (יש עדיפות לשליחת פקס + רישום התלונות בצורה ברורה בצרוף מספר תעודת זהות)".
תגובת מחלקת הדוברות של קופת החולים מאוחדת לא נמסרה עד לעת פרסום הידיעה.