יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

שר הפנים: אזרז בניית אזור התעסוקה ברכסים

השר ר' אלי ישי היה אורחו של ראש המועצה, ר' דן כהן, ורבני הישוב

משה שוורץ ד' בכסלו תש"ע - 21/11/2009 22:33
שר הפנים וסגן ראש הממשלה, ר' אלי ישי, ערך השבוע סיור מקצועי ברכסים שבצפון.
 
הסיור החל בלשכת ראש המועצה, ר' דן כהן, בהשתתפות המרא דאתרא הגר"מ תנעמי שליט"א והגרי"מ זוננפלד שליט"א, ר' יצחק סולטן סגן ראש המועצה ויו"ר תנועת ש"ס ברכסים, מר גבי מימון מנכ"ל משרד הפנים, מר דב קהת, בכירים ממשרד הפנים ומהמועצה המקומית.
 
לאחר הפגישה, יצאה המשלחת אל הקרקעות המיועדות להקמת איזור התעסוקה החדש. שר הפנים התרשם מאוד מהפוטנציאל הטמון במקום וביקש מהגורמים הממונים על המחוז, לזרז את עניין הקמת אזור התעסוקה, דבר שיועיל רבות לתושבי האזור במציאת מקומות עבודה נוספים.
 
כזכור, לפני חודשים ספורים, נחתם חוזה כלכלי-עסקי בין מועצת רכסים בראשותו של ר' דן כהן לבין המועצה האזורית זבולון בראשותו של מר דב ישורון, לבניית איזור תעסוקה משותף אשר ייבנה על שטח של 400 דונם. יש לציין כי בחתימת החוזה הובהר כי הקמת איזור התעסוקה תהיה על פי רוח התורה. 
 

מימין: ר' דן כהן ראש המועצה, דביר שוקרון יועץ בכיר לראש המועצה, ר' אליהו ישי שר הפנים ור' יצחק סולטן סגן ראש המועצה 


מאזור התעסוקה, המשיכה המשלחת להנחת אבן הפינה לבית הכנסת המפואר שיוקם על ידי מוסדות "אוהל משה" בראשותו של ר' יצחק סולטן סגן ראש המועצה ויו"ר תנועת ש"ס ברכסים. המרא דאתרא הגרי"מ זוננפלד שליט"א והגר"מ תנעמי שליט"א, ר' אלי ישי, ר' דן כהן ומר גבי מימון התכבדו ביציקת היסודות.
 
לאחר מכן, ביקרו בת"ת "דרכי תורה" בראשות הרב יעקב עזריאל, העומד תחת פיקוח רשת החינוך התורני של ש"ס וכן ביקרו במוסד "צוהר לטוהר", שם התפעל שר הפנים מהטיפול של הצוות המקצועי לילדים הלומדים במקום ומביאים את הילדים  להישגים גבוהים ומרשימים.
 
בסיום הסיור המורחב, הודה ראש המועצה ר' דן כהן לשר הפנים על השתדלותו הרבה למען התושבים. במעמד זה, העניק ראש המועצה לשר הפנים ספר תהילים מהודר.
 
סיורים מקצועיים אלו, הם בהמשך לביקורים מקצועיים שנערכו בישוב, לשרים, לחברי כנסת וכן לפקידי ממשלה בכירים על מנת שיכירו מקרוב את הישוב ואת צרכיו המיוחדים ויתרשמו מקרוב מהאווירה המיוחדת של המקום.

 

הפגישה בלשכת ראש המועצה