יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

באלעד "מנקים את העולם"

מאות תלמידים בעיר נטלו חלק במבצע ניקיון מיוחד במסגרת יום הניקיון הבינלאומי

משה שוורץ כ"ד בחשון תש"ע - 11/11/2009 10:16
יותר מ-300 תלמידי בתי ספר בעיר אלעד השתתפו במבצע ניקיון מיוחד לרגל יום הניקיון הבינלאומי. תלמידי בתי הספר הממ"ד עמיעד, ונועם, ובי"ס בנות נוסף בעיר, יצאו בבוקר יום שני לפארקים ולרחובות העיר, זאת לאחר שקיבלו הדרכה בבתי הספר על חשיבות הטיפוח הסביבתי והניקיון, ושקיות אשפה מחומר מתכלה עם לוגו הארגון העולמי "מנקים את העולם".
 
התלמידים החלו את המבצע בסביבות בתי הספר, וכן בטיילת, באמפי-פארק העירוני, וברחובות העיר הסמוכים לבתי הספר.
 
במסגרת יום הניקיון הבינלאומי המתקיים בכל העולם ביום זה, יוצאים מיליוני בני אדם בכ-120 מדינות, למבצע ניקיון של סביבתם הקרובה. מבצע זה הינו חלק מפרויקט חובק עולם הקרוי: "מנקים את העולם" והוא מתקיים בחסות ארגון "מנקים את העולם" ("Clean Up The World"), אשר אומץ על-ידי האו"ם וכיום הוא הארגון הגדול בעולם בתחום שימור הסביבה.
 
המורים הדגישו כי זו עשייה חינוכית חשובה להבנת חשיבות שימור הסביבה. את המבצע ניהלו מנהל אגף חזות העיר שלומי מלכא, מנהל מדור תברואה רפי טרבלסי והקב"טים משה טוביאנה ועוזי אריאל.
 
ראש העיר ר' יצחק עידן בירך על היוזמה: "אנו פועלים במהלך כל השנה להעמיק את המודעות בקרב התושבים בכלל ובקרב בני הנוער בפרט, לחשיבות השמירה על עקרונות של סביבה נקייה, ירוקה, ומטופחת. כיאה לעיר של המשלבת תורה עם איכות חיים. ופרויקט כזה גורם למעורבות ישירה של התלמידים בהתייחסות לניקיון השטחים הציבוריים וסביבת מגוריהם, ומחזק בהם את תחושת האחריות האישית בנושא הגנת הסביבה וטיפוחה. הפרויקט הוא חלק מהדרכה עתידית של הדור הצעיר לשמירה על עיר נקייה ויפה", אמר.
עיריית אלעד
  [צלם]
עיריית אלעד
[צלם]
עיריית אלעד
  [צלם]
עיריית אלעד
  [צלם]
עיריית אלעד
  [צלם]
עיריית אלעד
  [צלם]
עיריית אלעד
  [צלם]