יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

בית שמש התורנית נערכת לחג

אגף ח"ן חרדי בעיריית בית שמש בהפקת ענק של אירועי סוכות לציבור הרחב

אבי משה ט"ז בתשרי תש"ע - 04/10/2009 11:00
אגף ח"ן חרדי בעיריית בית שמש, בראשות סגן ראש העיר הרב שמואל גרינברג, הוציא לאור תכנית מגוונת עם שלל אירועים תורניים לקראת חג הסוכות.
 
במהלך כל ימי החג יתקיימו עשרות אירועים של שמחות בית השואבה בבתי הכנסת והישיבות ברחבי העיר, כאשר האגף מממן את חלקו הגדול של האירועים.
 
כמו כן תתקיים שמחת בית השואבה מרכזית לילדי התתי"ם עם ר' אלתר ועוד תכניות רבות ומגוונות. 
 
פרויקט נוסף אותו מארגן האגף, הוא שיעורי תורה מראשי ישיבות ומגידי שיעורים בישיבות הקדושות, המגיעים מידי יום בימי חוהמ"ס ומוסרים שיעורים בבתי כנסיות ובתי מדרשות ברחבי העיר. באירועים אלו אמורים ליטול חלק אלפים רבים מציבור בני התורה בעיר ואף מחוצה לה.
 
בקרב תושבי העיר ניכר סיפוק רב על ארגון אירועים אלו כאשר בכל ערב ישנן מספר שמחות בית השואבה ובנוסף בכל יום מס' שיעורים ברחבי העיר. באגף ציינו בסיפוק כי החידוש המרענן הוא בקיום השיעורים הרבים לבני הישיבות ואברכי הכוללים. "לא ניתנו המועדות לישראל אלא בשביל שיהיו יושבים ועוסקים בתורה", מסכם הרב שמואל גרינברג.