יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

פורום המנהלים של עיריית בני ברק

ראש העיר כינס פורום מנהלים בכירים בעירייה, לקראת חלוקת העיר ל-20 רבעים

משה שוורץ א' באב תשס"ט - 22/07/2009 11:28
שני פרויקטים מרכזיים להגברת שיתוף-הפעולה בין מנהלי האגפים והמחלקות בעיריית בני-ברק וכלים למדידת איכות העבודה והתפוקה, הוצגו בימים אלו בכינוס פורום מנהלים בכיר של העירייה, שהתקיים בראשות הרב יעקב אשר, ראש העיר .
 
הפרויקטים הוגשו לאחר מפגשים קבועים שמקיימים צוותי המנהלים בעירייה, המיועדים לסקירת הפעולות באגפים ובמחלקות, תוך ניתוח עובודת ונתונים של כלל המשתתפים והעלאת סיכומים ולקחים ליישום ולביצוע, כשהנושאים נמצאים בהכוונה מקצועית של מר יעקב קדם, מבכירי היועצים הארגוניים.
 
את פרויקט "ברק בעיניים", שמטרתו תהליך בניית מודל מצויינות בעבודה הציג הרב יעקב קוליץ, ראש לשכת רה"ע, שהבהיר כי הפרויקט מיועד ליצור כלים ושיטות שבאמצעותם ניתן יהיה למדוד את איכות העובדים והעבודה, טיב התפוקה, רמת השירות, שיתוף הפעולה וההתנהלות ההדדית.
 
קוליץ הוסיף, כי מאז תחילת הקדנציה מצויה העירייה בתהליך ממושך לשיפור ארגוני, והוא כולל מרכיבים שכאשר כולם יצורפו למכלול אחד ניתן יהיה להגדירם כמהפך באופן העבודה וההתנהלות העירוניות.
 
לצורך קידום התכנית נקבעו חמישה צוותי עבודה שיעסקו במרכיבים מרכזיים לגיבוש התכנית, כהתנהלות כלכלית, שביעות רצון התושבים, שביעות רצון העובדים, איכות מקצועית ויכולת מנהיגות וניהולית. חברי יהיו שותפים מרכזיים בעיצוב הדגשים ובקביעת סדרי-העדיפויות.
 
לקידום עיר נקייה ומטופחת הוצגה תכנית "משלבים ידיים" ע"י הרב יוסף ויכסלבוים, עוזר בכיר לרה"ע, שמטרתה שבעה שילובים לעיר נקייה ומטופחת, בשיתוף פעולה בינאגפי.
 
במסגרת התכנית תחולק העיר ל-20 רובעים, כאשר כל רובע יקבל טיפול יסודי במשך כחודש. מנגנון התפעול של הפרויקט יתבצע בשני שלבים – איתור וליבון הצרכים לרובע הרלוונטי בשלב ראשון, ותכנון וביצוע בשלב שני.
 
התכנית תתבסס על פעילות אינטנסיבית בשבעה אגפים ומחלקות מרכזיים, כשבשלב ראשון יתבצע איסוף מידע על סמך בקשות, תלונות ודיווחים באותו רובע ושילוב פניות למוקד העירוני. בשלב שני יסיירו מנהלי היחידות בשטח לצורך הכנת תכנית מפורטת עם לוח-זמנים מפורט ומתן דו"ח ביצוע משימות להמשך הטיפול.
 
האגפים שישולבו במסגרת הפרויקט הם תשתיות ופיתוח, שיכלול עבודות תשתיות בכבישים, במדרכות ובאיי תנועה; טיפול במעברי חציה, בשילוט ובתמרורים, גיזום וטיפוח צמחיה והסדרת ערוגות ואדניות רחוב, שיפור תאורת רחובות וגינות, טיאוט וניקוי מקומות מוזנחים, טיפול במפגעים כרוניים, הסדרת סביבות אתרי בניה ופינוי מגרשים ציבוריים, וכמו"כ שיתוף ועדי בתים לקידום מטרות הפרויקט באמצעות עובדים קהילתיים.