יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

נבחר מבקר חדש לעיריית בית-שמש

ראש העיר הרב משה אבוטבול: הביקורת היא כלי מצוין לייעול עבודת העירייה

אבי משה ד' בתמוז תשס"ט - 26/06/2009 13:16
יעקב דהן, הוא מבקר העירייה החדש של עיריית בית שמש, והוא יחליף בתפקידו את מבקר העירייה היוצא אביטל בן ברוך שפרש לגמלאות. המבקר החדש נבחר פה אחד ע"י ועדת המכרזים של העירייה.
 
לא קלה הייתה המלאכה לועדת המכרזים העירונית לבחור את מבקר העירייה, שכן למעלה מ-20 מועמדים התמודדו על התפקיד, מרביתם אנשים מצוינים, בעלי ניסיון ובעלי כישורים.
 
אך בסופו של יום, נבחר יעקב דהן מבין כל המועמדים, ובחירתו הייתה כאמור פה אחד, כשכולם מסכימים שמדובר במינוי מצויין ובאדם שיכול לתרום להשבחת המערכת העירונית.
 
מבקר העירייה החדש יעקב דהן, תושב בית שמש, בוגר לימודי חשבונאות במכון לב, מסיים שנתיים לימודים לתואר שני למינהל ציבורי וביקורת באוניברסיטת בר-אילן. בעבר שימש כקצין מחוז באגף הביקורת של משרד הפנים, ועד עתה כיהן כמנהל המחלקה לשלטון מקומי במחוז ירושלים של משרד הפנים.
 
הועדה בחרה ביעקב דהן, לא מעט בזכות הצגת תפיסתו המורחבת בתפקיד מבקר עירייה, והתרשמה מהנכונות שלו לתרום בתפקידו מתוך ראיה כללית וראיה פרטנית כאחד.
 
בעקבות בחירתו של מבקר העירייה החדש, אמר ראש העיר משה אבוטבול שהוא מברך את יעקב דהן על בחירתו ואיחל לו הצלחה רבה למענו ולמען תושבי העיר. "התרשמנו ממנו מאוד לטובה, יש לו יכולות רבות, הבנה מעמיקה, וניסיון עתיר שנים".
 
ראש העיר הוסיף ואמר כי מבחינתו תפקיד מבקר העירייה הינו תפקיד נאצל ומבורך, עובדי ציבור לפעמים צריכים את האיש שיראה להם היכן הם טועים והיכן ניתן לתקן. "מי שבורח מביקורת בסופו של יום הוא גם בורח מהצלחה. הביקורת היא כלי מצויין לייעול עבודת העירייה, ולכך אין ספק שהמבקר החדש יתרום רבות להצעדת העירייה ועבודתה בכמה מדרגות למעלה". אמר.