יום שני י"א בכסלו תש"פ 09/12/2019
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

כלכלה

חרדים מטיילים? עכשיו יותר

משרד התיירות החליט לצאת במסע פרסום לאתרי התיירות והנופש במדינה המופנה למגזר החרדי, במסגרתו יחולקו מוספי תיירות יחודיים בעיתונות החרדית. במקביל יתנהל מסע פרסום בתחנות החרדיות. שר התיירות: "לתיירות החרדית פוטנציאל שטרם מומש"

יוסי בלוך, א' בתמוז תש"ע - 13/06/2010 12:34
מטיילים בארץ? משרד התיירות רוצה לראות אתכם באתרי התיירות והנופש. ועדת הפנים של הכנסת אימצה בשבוע שעבר את המלצת משרד התיירות לכלול, לראשונה, את איזור הר מירון כאזור מועדף לבניית מלונות ולהעניק מענקי מימון לבנייה במסגרת החוק לעידוד השקעות הון. ההחלטה תסייע בפיתוח התיירות באזור, תוך הקמת מקומות אכסון ראויים, אשר יחליפו את אלה הארעיים המשמשים כיום את באי המקום, ואינם מתאימים להיקף הביקורים במקומות במהלך כל ימות השנה, באירועי ל"ג בעומר בפרט. בעקבות ההחלטה קוראים במשרד התיירות ליזמים המעוניינים בכך להגיש את הצעותיהם לאנשי המשרד.
 
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב הסביר: "לתיירות החרדית ישנו פוטנציאל שטרם מומש. השקעה בפיתוח תשתיות ראויות, התאמת רמת כשרות באתרי האירוח והלינה, העלאת הנגישות והזמינות של אתרי הנופש והמרפא ותגבור הפרסום והמידע, יסייעו ללא ספק למימוש פוטנציאל זה, הן בתיירות הנכנס והן בתיירות הפנים".
 
בתוך כך, יוצא משרד התיירות בקמפיין פרסומי חדש, לעידוד תיירות הפנים של המגזר החרדי, בעלות של חצי מיליון שקלים. הקמפיין, אשר החל החודש, כולל פרסום נרחב בתכניות רדיו ואתרים הפונים למגזר החרדי.
 
לראשונה, יוחלקו חמישה מוספי תיירות בעיתונים המובילים במגזר החרדי, בהם מסלולי טיול, מידע על אטרקציות תיירותיות, פארקים לאומיים ומידע שימושי לטיול בארץ, בשילוב תכנים המותאמים לקהל הקוראים הייחודי לכל עיתון, לדוגמא "בעקבות מסעו של הרב קוק", "טיולים על פי נחלות שבטי ישראל" ועוד. המוספים הופקו על ידי העיתונים המובילים במגזר החרדי, "יום ליום", "יתד נאמן", "משפחה", "המודיע", ו"המבשר", בשיתוף עם משרד התיירות. 
 
במקביל יפרסם המשרד את אתרי התיירות בתחנות החרדיות, בפינות קבועות ובמסע פרסום מאסיבי.

על פי סקר משרד התיירות, המגזר החרדי בארץ מהווה קהל יעד בעל פוטנציאל לתיירות פנים. קהל זה נוהג לצאת לחופשות בארץ פעמיים בשנה, בממוצע, במהלכן נוהג לפקוד בעיקר את אזור הצפון, כאשר העיר טבריה בולטת כמקום התיור השכיח ביותר. כן נוהג התייר החרדי לשלב בחופשתו לינה במלונות וצימרים ולבקר בקברי צדיקים.