יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

כלכלה

פלאפון תתרום לעמותות מאות אלפי ש"ח

במהלך שהוכתר בכותרת 'פלאפון למען הקהילה', יוצאת פלאפון במהלך ייחודי למגזר החרדי במסגרתו תתרום מאות אלפי שקלים לעמותות נבחרות

איתן פריד, ג' בסיון תש"ע - 16/05/2010 10:51
על כל מכשיר חדש אשר ייקנה או ישודרג בחברת פלאפון, תתרום החברה 100 שקלים לאחת משלוש עמותות החסד: "קופת העיר", "חסדי נעמי", ו"יד אליעזר", אשר נבחרו לאחר סקר כעמותות המובילות במגזר. כל לקוח יוכל לבחור במעמד המכירה לאיזו מן העמותות תתרום פלאפון את הכסף. 

"אנו ממשיכים להחזיר לקהילה כחלק ממעורבותנו במגזר", הסביר אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון "כמעסיק גדול במשק אנו מעסיקים מאות נשים חרדיות ותומכים בקהילה ומציעים במקביל גם מבצעים ייחודיים למגזר. בחרנו להציע מהלך ייחודי שמאפשר לציבור החרדי לתרום לעמותות המובילות במגזר ולממש את המחויבות של פלאפון להיות חלק מפעילות הצדקה וגמילות החסדים במגזר החרדי" 

באירוע חגיגי שערכה פלאפון היום במלון שרתון סיטי טאואר ברמת גן, בהשתתפות כבוד הרב ישראל לאו, לשעבר הרב הראשי לישראל, בנוכחות ראשי העמותות, מכובדי הקהילה ועיתונאים רבים, בירכו כבוד הרב לאו וראשי העמותות את המהלך המבורך של חברת פלאפון. 

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון אמר במפגש "אנו ממשיכים להחזיר לקהילה כחלק ממעורבותנו במגזר. כמעסיק גדול במשק אנו מעסיקים מאות נשים חרדיות ותומכים בקהילה ומציעים במקביל גם מבצעים ייחודיים למגזר. בחרנו להציע היום מהלך ייחודי שמאפשר לציבור החרדי לתרום לעמותות המובילות במגזר ולממש את המחויבות של פלאפון להיות חלק מפעילות הצדקה וגמילות החסדים במגזר החרדי".

עופר ציין עוד, כי "פלאפון, דאגה ליצירת שיתופי פעולה עם עמותות המהוות פסיפס מושלם לצרכי הקהילה ועוסקות בצדקה למשפחות נזקקות ובקידום המגזר החרדי וערכיו, אשר נבחרו לאחר סקר מקיף שערכה החברה לאחרונה וזכו לעידודם וברכתם של גדולי ישראל שליט"א". 

העמותות שייהנו מתרומות החברה הסלולארית:

"חסדי נעמי" - שנוסדה ע"י הרב יוסף כהן, ומנוהלת ע"י בנו הרב משה כהן, עוסקת במתן בסתר למשפחות נזקקות ותומכת באלפי משפחות, באמצעות איסוף מוצרי מזון לנזקקים, ארגון חתונות ליתומים באולמות שמחות, ותמיכה בחולים. מערך ההתנדבות של העמותה כולל אלפי מתנדבים ברחבי הארץ ונציגי בניינים שאחראים על איסוף מצרכי מזון בין השכנים והעברתם ע"י נהגים מתנדבים לאיסוף ואח"כ לחלוקה למשפחות . 
 

"קופת העיר בני ברק" - בראשות מר"ן הגר"ש הלוי ואזנר, מר"ן הגראי"ל שטיינמן, מר"ן הגרמ"י לפקוביץ, מר"ן הגר"נ קרליץ, מרן הגר"ח קניבסקי, היא מפעל צדקה המתקצב מלגות על בסיס חודשי, לאלפי משפחות נזקקות שמקיימות את נפשן ע״י תמיכת קופת העיר ואינן יכולות לשרוד כלכלית בלעדיה. משפחות אלו זוכות לתמיכה וליווי צמוד תוך שימת דגש על מתן התמיכה בדרך של כבוד ובאופן בו תפיק התמיכה את המקסימום האפשרי.

 

אגודת 'יד אליעזר' - מירושלים שנוסדה ע"י הרב יעקב והדסה ויזל, בראשות הרב דב ויזל, מסייעת לאלפי משפחות נזקקות ומספקת להם מצרכי יסוד מדי חודש בחודשו, מזון מבושל ליולדות, הפעלת מוקד טלפוני לנזקקים, מפעילה יחידה המסייעת לחולים סופניים ופרויקט חונכות לימודים ורגשית לילדים המתקשים בלימודים.

נואם - הרב אליעזר שטרן שליט"א, רב מערב בני ברק []

נואם - הרב אליעזר שטרן שליט"א, רב מערב בני ברק []

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון עם הרב ישראל מאיר לאו []

אנשי פלאפון עם ראשי עמותות החסד []