יום שלישי ח' בניסן תשפ"ד 16/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

כלכלה

השערה: החרדים בצפת חוסכים יותר?

אנשי סניף בנק 'לאומי' בצפת החוגג 100 שנה להיווסדו, ערכו סדנת ניהול תקציב לאברכים מהקהילה החרדית בצפת. שביעות רצון הובעה בציבור מהסדנה המועילה. עד כמה זה עזר?

אהרן שיין, ג' בסיון תש"ע - 16/05/2010 10:36
סניף בנק 'לאומי' בעיר צפת קיים סדנא מקצועית לניהול תקציב המשפחה, במסגרת פעילותו לטובת הקהילה החרדית המקומית.  הסדנא הועברה לאברכים ובוגרי ישיבות "אור יקר" ו"בית אריה צבי" בצפת, ובמסגרתה קיבלו הנוכחים כלים וידע להתנהלות כלכלית נבונה במסגרת התקציב המשפחתי.

את הסדנא פתח בדברי ברכה מר אוהד קרני, אחראי השיווק למגזר החרדי בחטיבה הבנקאית, שהדגיש את מחויבות הבנק לפעילות בקהילה: "במסגרת המעורבות העמוקה של בנק לאומי בעשייה לרווחת הקהילה, אנו מקיימים סדנא ייחודית זו, שתעניק לכם בס"ד כלים מקצועיים להתנהלות פיננסית חכמה ושקולה, בבחינת 'סוף מעשה במחשבה תחילה'", אמר קרני. 

במרכז המפגש עמדה הרצאתו של מומחה מהחטיבה הבנקאית, מר אברהם ימיני, שהעביר את הסדנא שהותאמה לצרכי המשפחה החרדית, כאשר בסיום דבריו ענה בפירוט על שאלות שעלו מצד המשתתפים בנושא.

בסיום המפגש ביקש נציג הקהילות להודות בשם האברכים להנהלת 'לאומי', שנטלה את היוזמה לקיים את הסדנא הייחודית, שוודאי תסייע רבות למשתתפים בהתנהלותם הכלכלית. בדבריו הודה גם למנהלת סניף 'לאומי' בצפת, הגב' רוית שריד, שלא חסכה מאמץ לטובת קיום המפגש החשוב, וכן על פעילותה למען הקהילה בכל ימות השנה בשיתוף פעולה ומתוך הבנה והכירות עם צרכי הקהילות החרדיות בעיר. 

סניף 'לאומי' בצפת חוגג השנה 100 שנות פעילות, והינו סניף הבנק הראשון שהוקם באזור באותם ימים. הסניף שנפתח בשנת התר"ע (1910 למניינם), מרכז סביבו מגוון רחב של לקוחות מכל שכבות האוכלוסייה מהעיר ויישובי מרום גליל הסמוכים.
  1. 1. כן, בצפת אפשר לחסוך יותר
    צפתית 19/05/2010 23:07
    חופשיים מתחרות העולם הזה המשגשגת בירושלים ובבני ברק ומכריחה לחיות חיי מותרות - אפשר לחסוך ולהתנהל כלכלית בחכמה. ליהודי יש תמיד על מה להוציא כספים, וטוב שנשאר לו משהו בצד.