יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

כלכלה

מכבי - קופת החולים היחידה שהגדילה את מספר החברים

קופת החולים מכבי שירותי בריאות ממשיכה לצבור הישגים. והפעם, מכבי מובילה עם מספר המצטרפים הגדול ביותר, ולראשונה, אף היחידה שמציגה גידול במספר החברים במועד המעבר האחרון

אהרן שיין, ג' בסיון תש"ע - 16/05/2010 10:27
מכבי מובילה. בשני מועדי המעברים הראשונים לשנת 2010 מובילה "מכבי שירותי בריאות" במספר החברים החדשים (לאחר קיזוז העוזבים) – זאת עם הצטרפותם של 4,112 מבוטחים חדשים. במועד המעבר השני לשנת 2010 הוכפל מספר המצטרפים למכבי בהשוואה למספרם במועד המעבר הראשון.
 
גם בין השנים 2008-2009 הובילה קופת החולים מכבי עם מספר העוברים נטו הגדול ביותר, אולם עכשיו זו הפעם הראשונה בה רק מכבי הגדילה את מספר חבריה בשונה משאר קופות החולים.

השנה נכנס לתוקפו תיקון בחוק הבריאות, ולפיו יכול אדם לבחור ולהחליף קופת חולים בשישה מועדים בשנה ולא בארבעה מועדים כפי שהיה נהוג עד עתה.

גם בשיעור הנאמנות של חבריה, מכבי בולטת לטובה - בשני מועדי המעברים הראשונים לשנת 2010 כמו גם בכל המעברים בשנים האחרונות, שומרת מכבי על שיעור הנאמנות הגבוה ביותר של מבוטחיה.

בתגובה לתוצאות אומר מנכ"ל מכבי, ד"ר אהוד קוקיה: "אנו מברכים על הגדלת מספר המעברים בשנה ומעודדים כל אמצעי להגברת התחרות בין הקופות. כיום המעבר בין הקופות הוא פשוט מאוד ואני ממליץ לכל אזרח לבדוק היכן ניתנים לו שירותי הבריאות המתקדמים ביותר ולבחור את הקופה אליה הוא בוחר להשתייך בהתאם".