יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

כלכלה

חרדים חיים עם תקציב?

מקרי קושי פיננסי, שלא הצליחו לקבל עזרה מקצועית בתחום הניהול התקציבי, עומדים לקבל סיוע ממוקד ממקום אחר "חיים עם תקציב" - זה מה שימנע את הנפילות הגדולות?

איתן פריד, כ"ט באייר תש"ע - 13/05/2010 11:36

אנשים רבים מאנ"ש זקוקים לסיוע בתקצוב, אך אינם מועמדים לתוכנית ליווי המשפחות של מסילה - ארגון ייעוץ מקצועי לאברכים שנקלעו לקשיים תקציביים, ולא מדובר כאן בקרנות תמיכה, כי אם בלימוד נבון ואולי אפילו בסדרת חינוך ל'נופלים'. מסיבות שונות, לא כולם מתקבלים. משום כך, לראשונה, הוציאה מסילה לאור מדריך מעשי לבניית התקציב הביתי כולל הוראות צעד אחר צעד, שאלות הנשאלות תדיר, וטפסים לרישום מידע תקציבי.

המדריך, "חיים עם תקציב", הוא הפרסום הראשון של מסילה, שיעמוד למכירה לציבור הרחב, יחד עם מדריך מסילה בן ה-12 נקודות ליציבות כלכלית.

המדריך עולה 30 ש"ח וקיים גם בעברית וגם באנגלית. הגרסה האנגלית הותאמה לישראל, לארה"ב ולאנגליה.

זה מה שימנע את הנפילות הבאות של אילו שמכניסים את עצמם לבוץ כלכלי בעיניים פקוחות? הלוואי.