כלכלה
נגב קרמיקה בתנופה מתמדת
זהו הרבעון העשירי ברציפות ש'נגב קרמיקה' ממשיכה לזנק: רשמה עליה של 13% ברווח הנקי ל-6 מיליון שקלים. מנכ"ל נגב: "נתרחב ונמשיך להתקדם"
ברוך בלוי, כ"ז באייר תש"ע - 11/05/2010 16:42
קבוצת נגב, המובילה בישראל בפתרונות עיצוב לבנייה, מדווחת על תוצאות שיא זה רבעון עשירי ברציפות: זינוק של 13% ברווח הנקי ברבעון הראשון של השנה ל-5.9 מיליון שקלים - גידול של 13% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
נגב קרמיקה, הינה החברה הגדולה בישראל, בתחום שיווק וייצור אריחים לריצוף וחיפוי וכן מוצרים סניטרים.
החברה משווקת מגוון רחב של מוצרי גמר בנייה, הכולל אריחי פורצלן מזוגג וקרמיקה לריצוף וחיפוי תחת המותג novo ועוד, המיוצרים במפעל החברה בנגב, שבו הושקעו בשנים אחרונות עשרות מיליוני שקלים לצורך שדרוגים ושיפוצים של מערך הייצור המחזיק בשיא של כ-2.5 מיליון מ"ר אריחים מדי שנה.
בשנים האחרונות רשמה החברה תנופת התפתחות משמעותית כשהיא משיקה בין השאר את קו מוצרי נובו אימג'ין - הדפסה אלקטרונית, ובתחום התעשייתי, חתמה על הסכמי יצור בלעדיים ליצור קולקציות אריחים מעוצבים שהבולטת שבהן עבור דיסני העולמית, זאת לצד הרחבת תחומי פעילותה ויציאה לשווקים בינלאומיים בכלל והפעילות הקמעונאית בדגש על פעילות בציבור החרדי בפרט, כאשר הרשת מונה אחד עשר חנויות, הפצה ארצית לסוחרים ופרויקטים ומערך יצוא.
אבי מוטולה מנכ"ל 'נגב' מציין כי, "נגב שמחה להתחיל את 2010 עם המשך במגמת הצמיחה ותוצאות עסקיות טובות מאוד. הרבעון הראשון אופיין בהמשך גידול בכל תחומי הפעילות, שיפור בפרמטרים התפעוליים ובמיוחד בלט תזרים המזומנים החזק שלנו".
הוא הוסיף כי "בנגב מסתכלים קדימה לקראת המשך הצמיחה בפעילות של החברה. ב-2010 נמשיך להתפתח ולהרחיב את סל המוצרים שלנו תוך יישום אסטרטגיית הצמיחה שלנו, כניסה לתחומי פעילות חדשים, לצד המשך התמקדות בפיתוח מוצרי החברה".
נגב קרמיקה, הינה החברה הגדולה בישראל, בתחום שיווק וייצור אריחים לריצוף וחיפוי וכן מוצרים סניטרים.
החברה משווקת מגוון רחב של מוצרי גמר בנייה, הכולל אריחי פורצלן מזוגג וקרמיקה לריצוף וחיפוי תחת המותג novo ועוד, המיוצרים במפעל החברה בנגב, שבו הושקעו בשנים אחרונות עשרות מיליוני שקלים לצורך שדרוגים ושיפוצים של מערך הייצור המחזיק בשיא של כ-2.5 מיליון מ"ר אריחים מדי שנה.
בשנים האחרונות רשמה החברה תנופת התפתחות משמעותית כשהיא משיקה בין השאר את קו מוצרי נובו אימג'ין - הדפסה אלקטרונית, ובתחום התעשייתי, חתמה על הסכמי יצור בלעדיים ליצור קולקציות אריחים מעוצבים שהבולטת שבהן עבור דיסני העולמית, זאת לצד הרחבת תחומי פעילותה ויציאה לשווקים בינלאומיים בכלל והפעילות הקמעונאית בדגש על פעילות בציבור החרדי בפרט, כאשר הרשת מונה אחד עשר חנויות, הפצה ארצית לסוחרים ופרויקטים ומערך יצוא.
אבי מוטולה מנכ"ל 'נגב' מציין כי, "נגב שמחה להתחיל את 2010 עם המשך במגמת הצמיחה ותוצאות עסקיות טובות מאוד. הרבעון הראשון אופיין בהמשך גידול בכל תחומי הפעילות, שיפור בפרמטרים התפעוליים ובמיוחד בלט תזרים המזומנים החזק שלנו".
הוא הוסיף כי "בנגב מסתכלים קדימה לקראת המשך הצמיחה בפעילות של החברה. ב-2010 נמשיך להתפתח ולהרחיב את סל המוצרים שלנו תוך יישום אסטרטגיית הצמיחה שלנו, כניסה לתחומי פעילות חדשים, לצד המשך התמקדות בפיתוח מוצרי החברה".