יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

כלכלה

נגב קרמיקה בתנופה מתמדת

זהו הרבעון העשירי ברציפות ש'נגב קרמיקה' ממשיכה לזנק: רשמה עליה של 13% ברווח הנקי ל-6 מיליון שקלים. מנכ"ל נגב: "נתרחב ונמשיך להתקדם"

ברוך בלוי, כ"ז באייר תש"ע - 11/05/2010 16:42
קבוצת נגב, המובילה בישראל בפתרונות עיצוב לבנייה, מדווחת על תוצאות שיא זה רבעון עשירי ברציפות: זינוק של 13% ברווח הנקי ברבעון הראשון של השנה ל-5.9 מיליון שקלים - גידול של 13% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

נגב קרמיקה, הינה החברה הגדולה בישראל, בתחום שיווק וייצור אריחים לריצוף וחיפוי וכן מוצרים סניטרים.

החברה משווקת מגוון רחב של מוצרי גמר בנייה, הכולל אריחי פורצלן מזוגג וקרמיקה לריצוף וחיפוי תחת המותג novo ועוד, המיוצרים במפעל החברה בנגב, שבו הושקעו בשנים אחרונות עשרות מיליוני שקלים לצורך שדרוגים ושיפוצים של מערך הייצור המחזיק בשיא של כ-2.5 מיליון מ"ר אריחים מדי שנה.

בשנים האחרונות רשמה החברה תנופת התפתחות משמעותית כשהיא משיקה בין השאר את קו מוצרי נובו אימג'ין - הדפסה אלקטרונית, ובתחום התעשייתי, חתמה על הסכמי יצור בלעדיים ליצור קולקציות אריחים מעוצבים שהבולטת שבהן עבור דיסני העולמית, זאת לצד הרחבת תחומי פעילותה ויציאה לשווקים בינלאומיים בכלל והפעילות הקמעונאית בדגש על פעילות בציבור החרדי בפרט, כאשר הרשת מונה אחד עשר חנויות, הפצה ארצית לסוחרים ופרויקטים ומערך יצוא.

אבי מוטולה מנכ"ל 'נגב' מציין כי, "נגב שמחה להתחיל את 2010 עם המשך במגמת הצמיחה ותוצאות עסקיות טובות מאוד. הרבעון הראשון אופיין בהמשך גידול בכל תחומי הפעילות, שיפור בפרמטרים התפעוליים ובמיוחד בלט תזרים המזומנים החזק שלנו".

הוא הוסיף כי "בנגב מסתכלים קדימה לקראת המשך הצמיחה בפעילות של החברה. ב-2010 נמשיך להתפתח ולהרחיב את סל המוצרים שלנו תוך יישום אסטרטגיית הצמיחה שלנו, כניסה לתחומי פעילות חדשים, לצד המשך התמקדות בפיתוח מוצרי החברה".