יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

כלכלה

הצעיר החרדי מנסה לכבוש את דירקטוריון "לאומי"

הצעיר החרדי יוסף מוזסון, ממשיך בניסיונות לכבוש את דירקטוריון "לאומי". בהודעת עמדה המופנית לבעלי מניות בנק לאומי הוא מנסה לשכנע אותם לבחור בו כדירקטור בבנק

אהרן שיין, כ"א באייר תש"ע - 05/05/2010 11:10
התפתחות דרמטית? ההתמודדות לדירקטוריון בנק לאומי בעיצומה כשלחלל האוויר נזרקים כל העת שמות גדולים במשק, אולם במקביל ממשיך במאבקו ובטוח בניצחונו, יוסף מוזסון, צעיר חרדי שמעוניין לכהן כדירקטור בבנק הגדול במדינה. הבוקר (רביעי) הגיש מוזסון לבנק לאומי הודעת עמדה, אותה התבקש הבנק לפרסם לציבור בעלי המניות בבנק.
כידוע, בין עשרות המועמדים המתמודדים על משרת דירקטור בבנק לאומי, מתמודד מוזסון – איש עסקים צעיר, שלמרות גילו הלא-מבוגר אזר אומץ והגיש את שמו לבחירה באסיפה הכללית של בעלי המניות, שתתקיים בעוד כחודש, בתאריך ה-2 ליוני 2010.

בהודעת העמדה, מנסה מוזסון לשכנע את בעלי המניות של בנק לאומי, להצביע עבורו ולראות בו מועמד ראוי לתפקיד הנכבד.
בהודעת העמדה כותב איש העסקים החרדי: "כאשר עסקינן בבחירת מועמדים לדירקטוריון בנק, ככל שיהיה, אין ספק כי עלינו – אנו בעלי המניות – לבחור את האנשים שיוכלו לנהל את הבנק, באופן הראוי ביותר, תוך שמירה על יציבותו במקביל להשאת רווחיו – לטובת בעליו – בעלי המניות".

"תאגיד בנקאי אינו חברה עסקית בכל החברות. בנק מעצם הווייתו אחראי לשמירת פיקדונותיהם של מיליוני מפקידים, תוך שמירה על רווחיות נאותה, בדרך של 'מזה ומזה אל תנח ידיך'. מי שאחראים לניהולו של הבנק בדרך הטובה ביותר – הם כמובן חברי הדירקטוריון", כך בהודעת העמדה.

בהמשך משכנע מוזסון כי הוא ראוי לתפקיד דירקטור בבנק הגדול במדינה, וכותב כי "כבעל ניסיון עסקי לא-קטן בעסקי הפרטיים, וכמי שרואה ביושר ובמוסר נר לרגליו, הנני סבור כי אוכל לכהן בתפקיד חבר דירקטוריון הבנק ולתרום לניהולו ולהצלחתו המרבית".

בסעיף ב' של הודעת העמדה קורא מוזסון "לכל אחד מבעלי המניות בבנק, יהיה שיעור אחזקתו אשר יהיה, לנצל את זכות הבחירה שבידו, ואת האפשרות החוקית להצביע בכתב ומהבית, ולקבוע מי יהיו חברי הדירקטוריון הבאים של הבנק".

לסיום הוא מבטיח: "כמועמד לדירקטוריון 'בנק לאומי לישראל' הנני מצהיר בזאת, כי באם איבחר לתפקיד, אקדיש את מירב זמני וכוחותיי לטובת והצלחת הבנק".