יום שני י"ח בכסלו תש"פ 16/12/2019
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

כלכלה

יעד של 1.5 מיליון תיירים בקיץ

משרד התיירות משקיע בימים אלו 34 מיליון ש"ח בקמפיין לשיווק ישראל בעולם כיעד תיירות אטרקטיבי. מטרת הקמפיין: ביקור בישראל של 1.5 מיליון תיירים בקיץ

אהרן שיין, י"ט באייר תש"ע - 03/05/2010 12:49
משרד התיירות משקיע. שר התירות סטס מיסז'ניקוב הורה לאנשי משרדו להקצות סך של 34 מיליון ש"ח כדי לתגבר את מערך השיווק של ישראל בעולם בחודשים הקרובים, זאת לאחר המגמה החיובית שנרשמת בתיירות הנכנסת לישראל בחודשים האחרונים. משרד התיירות מעוניין למצב את ישראל כיעד אטרקטיבי לתיירות, ולעמוד ביעד של הגעת 1.5 מיליון תיירים בעונת אביב-קיץ 2010 (מאי-ספטמבר).

משרד התיירות משיק בימים אלה סדרת קמפיינים פרסומיים, שיימשכו שלושה חודשים, במדינות המקור העיקריות לתיירות נכנסת לישראל: ארה"ב, רוסיה, גרמניה, צרפת, איטליה, אנגליה, שוודיה והולנד - שיציגו את ישראל כיעד אטרקטיבי ומגוון לתיירות נכנסת, זאת כחלק מהתחרות בין המדינות באזור על ליבו של התייר.

במסגרת מסע הפרסום תוצג ישראל על מגוון אפשרויות הביקור והנופש המתקיימים בה יחדיו בהתאם למיצובה כ"ארץ הקודש שבמרכזה ירושלים" - הפונה לקהל התיירים המעוניין ב- "דה"ת"- דת, היסטוריה ותרבות. הפרסום יתמקד בשיווק אתרים בירושלים, תל-אביב, ים המלח ואילת, ומוקדי תיירות נוספים בהם הגליל והנגב והוא ייפנה לקהלי יעד שונים בהם, קהלים דתיים, תיירות מרפא ועוד. בכוונת המשרד לפרסם את הקמפיין בכל אמצעי התקשורת במדיה הכתובה, פרסום חוצות, מגזיני תיירות ולקהל מקצועי, ברשת ובכל אמצעי התקשורת האחרים.

אל פעולות השיווק יתלוו פעולות מול תעשיות התיירות המקומיות במדינת המקור, הכוללות גיוס סיטונאים חדשים והרחבת מאגר המשווקים הפועלים לשיווק ישראל, קיום סמינרים ופעולות שטח מול סוכני נסיעות ומקבלי החלטות, פעילות מול גורמי תעופה לבחינת אפשרויות לפתיחת קווי תעופה קיימים ולהרחבתם של קווים פעילים, פעולות יחסי ציבור ועוד.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, הסביר: "התאוששות התיירות הנכנסת לישראל בחודשים האחרונים היתה מהמהירות בענפי המשק הישראלי ותרמה להכנסות המדינה וליצירת משרות חדשות. בכדי לעמוד באתגרים שהציג המשרד: 3.3 מיליון תיירים בשנת 2010 ו-4 מיליון כבר בשנת 2012 ובתחרות הקשה מול מדינות האזור, המשקיעות סכומי עתק בפיתוח, תשתיות ושיווק התיירות – יש להגדיל באופן משמעותי את תקציב השיווק בשנתיים הקרובות".

  []