כלכלה
מכון התקנים הישראלי מפרסם מכרז למשרד פרסום
מכון התקנים הישראלי פרסם היום מכרז לקבלת שירותים מקצועיים בתחום הפרסום והשיווק. ורד אורן, מנהלת היחידה לתקשורת ויח"צ: "גם משרדי פרסום חרדיים יוכלו לגשת למכרז". המוקש: ניסיון מוכח בתחום האינטרנט. האם משרד פרסום חרדי מסוגל להוכיח זאת? ימים יגידו
מכון התקנים הישראלי פרסם היום (ה') מכרז לקבלת שירותים מקצועיים בתחום הפרסום והשיווק. משרדים שיחפצו לגשת למכרז, יוכלו להגיש את הצעותיהם עד לתאריך 16.5.2010 למדור הרכש במכון התקנים הישראלי כמפורט בעמוד ההצעה ובתנאי שיעמדו בתנאי הסף המפורטים בחוברת המכרז.
לדברי ורד אורן, מנהלת היחידה לתקשורת ויח"צ במכון התקנים הישראלי, "משרד הפרסום יידרש להציג למכון התקנים תוכנית לשיווק ממוקד שתכלול העברת מסרים אחידה התואמת את מדיניות המכון".
המכרז מפורסם לאחר שנתיים בהם לא היה משרד פרסום למכון התקנים. כעת עם כניסת המכון לתחום הרשתות החברתיות והכוונה להעלות קמפיינים אינטרנטיים ייחודיים, נדרש מערך פרסומי בעל שפה גראפית אחידה, שישדר נראות מבודלת. עובדה זו, תגרום לפסילת מועמדים מן המגזר החרדי על הסף, ככל הנראה, בשל חוסר ניסיונם במסעי פרסום גדולים במרחב האינטרנטי.
למרות זאת, ורד אורן, מנהלת היחידה לתקשורת ויח"צ במכון התקנים הישראלי, אומרת בשיחה עם 'טוג' כי "כל האופציות פתוחות, גם משרדי פרסום מגזריים יוכלו לגשת ולהציע מועמדות במכרז".
לשאלתנו האם המכון מתכוון לפרסם גם במגזר החרדי, היא עונה כי הקמפיין הוא ארצי אך לא יכולה לפרט עדיין. "לאחר שייבחר משרד פרסום, נוכל להתמקד יותר ולבחון את המדיות בהן נפרסם".
סכום המכרז עומד על כמיליון שקל לשנה ותקופת ההתקשרות בין המשרד הזוכה למכון תהיה בת שנתיים בלבד.
[צלם] |